Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

om man säljer regnbågs overall ska man då lägga tillbehören (stövlar ,vantar) i samma auktion eller i olika sperata auktioner ?

• Rååsa Smurfen
    H I L L A skrev 2009-07-27 14:47:35 följande:
    Jag hade lagt dem var för sig Inte alltid overall stl och sko stl stämmer överrens ju.
    ja det har du rätt i tänkte mer på att det blir smidigare för mig och att man som köpare slipper hålla reda på flera olika auktioner .
    Jag få nog lägga det i seperat auktioner .
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 15:09:18 följande:
    alltså...sorry...jag sa ju att jag vaknat på fel sida o att ingenting funakr idag...bland annat inte min hjärna.....absolut inte ALLS!!!! SJÄLVKLART det är ett barnnamn extra utöver alias på listorna jag har då jag skrivit upp Maia men inte mig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!Ja....nu får ni skratta gott åt mig...jag är riktigt blond idag
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-07-28 21:24:56 följande:
    nä nu ska vi kolla på film jag tänkte lägga ut mer på tradera men jag skiter idet idag fick in 500kr på 10min så jag känner mig redan nöjd
    kul vad la du ut då ?
  • Rååsa Smurfen

äntligen färdig  med min prolist kämpat flera  timmar nu ,och Tara var så jobbig i kväll protesterade varje gång jag skulle fota något ,hon var så ledsen ville inte alls sälja sina vinterkläder

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-28 22:04:04 följande:
    Ja o nu har vi fått remiss till bup som vi ska träffa nästa vecka, men hon jag talade med där tyckte väl att Maia skulle utredas vid habiliteringen, men var tydligen 1 års väntetid Sen tror de inte att de kan ge Maia en diagnos så här tidigt ändå men allt tyder ju på Aspergers med adhd i grunden om man får spekulera. Men kommer ju ta flera år innan det går att fastställa, men det gör inget, hellre en grundlig utredning än att de bara sätter en diagnos pang bom. Det är ju framförallt till skolstart som detta behöver vara färdigutrett...och dit är det ju ändå några år.
    ja tyvärr är det så långa väntertider har gått igenom samma procedur med Timmy vi startade väl vid ca 3 år och han fick diagnos vid ca fem år .
    Jag tyckte och tycker än att sådana utredningar är jobbiga och de tar aldrig slut ,fast det är ju bra okså att få en diagnos för att barnet ska kunna få bättre hjälp .
  • Rååsa Smurfen
    H I L L A skrev 2009-07-29 10:35:16 följande:
    Kolla på mandeldesign.se !! De har mååånga fina klänningar till bra priser och supersnabba med leveransen (dagen efter om man beställer innnan kl 15).
    var mycket fint där ,la den i favoriter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14