• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-30 23:15:45 följande:
    Nu måste jag nog hämta boken för att kunna stava till namnet....... Khaled Hosseini heter han
    Nu har jag skrivit upp namn o titel! Tack!     Älskar att läsa..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock

Hej hej i tråden!

Smiter in en snabb sväng innan boken kallar

Idag är jag en stolt mamma! Min stora fina dotter var med i talangjakt här i byn. Hon stod där framme o sjöng så fint, rak i ryggen och tittade på publiken och sjöng sin ballad. Underbart!! Tyvärr, gick hon inte vidare till final i morgon men  vad gör det?? Jag är den stoltaste mamman som finns i dag!!

Fin, fin shopping i tråden!!

Så fin E är i nanooudressen, Ronya!! En sådan vill jag oxå ha!!! Måste prova och se om godisburken fixar toabesöken med sin bruna nanooudress. Gör han det så måste bara jag hitta en sådan till honom..

• Flock
    Pimm skrev 2009-07-31 22:09:48 följande:
    Vet någon om man kan hitta Molos hängselbyxor med stjärnor på i strl 80 el 86 någonstans? Snöade in på dem när jag såg dem på gossen här i tråden:) Så läckra ju!
    Nej, tyvärr
  • Flock
    lillronya skrev 2009-07-31 22:20:47 följande:
    Hej! Förstår att du är stolt! Ja, jag är hemma JA nanooun är så fin och E passar mycket bättre i den lila än den svartvita. Håller tummarna för att godis klarar det så att han också kan få en.
    Hur mår han idag då??
  • Flock
    lillronya skrev 2009-07-31 22:24:07 följande:
    Hög feber fortfarande.
    Åh, stackare! Krama honom från oss!!
  • Flock
    Pimm skrev 2009-07-31 22:33:50 följande:
    Gahhh vad jag blir ledsen, hittar inte 80 eller 86:( LLM hade bara 98 och BoR mindre och större. NU MÅSTE jag ha dem:) Föll ju som en fura!
    men någon sa mysgrodan. De har 86! Skynda dig!!
  • Flock

God morgon!

Här tog godisburken sovmorgon! Härlig, härligt!! Vi har iaf hunnit med att äta frukost

Tänkte på det.. MAT:s långarmade tröjor. Är de trånga i halsen överlag?? Vi har haft MAT tröja här men jag fick sälja för godis fick panik när de var så trånga.. Tycker annars att MAT gör enkla fina tröjor!

• Flock
    H I L L A skrev 2009-08-01 10:54:34 följande:
    ängeln -- den fina biltröjan i bt, har du köpt den på kappahl ??? Den var verkligen fiiiin, måste nog ha en sån till pojkarna ändå, perfekt dagiströja ju
    Precis vad jag skulle fråga! Fast jag ska inte ha den på daguis
  • Flock
    Flock skrev 2009-08-01 10:58:19 följande:
    Precis vad jag skulle fråga! Fast jag ska inte ha den på daguis
    som vanligt är jag sen   Kan inte prata på msn och hänga med här oxå..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14