-
Nu har jag skrivit upp namn o titel! Tack! Älskar att läsa..Busbellan skrev 2009-07-30 23:15:45 följande:Nu måste jag nog hämta boken för att kunna stava till namnet....... Khaled Hosseini heter han
-
Hej hej i tråden!
Smiter in en snabb sväng innan boken kallar
Idag är jag en stolt mamma! Min stora fina dotter var med i talangjakt här i byn. Hon stod där framme o sjöng så fint, rak i ryggen och tittade på publiken och sjöng sin ballad. Underbart!! Tyvärr, gick hon inte vidare till final i morgon men vad gör det?? Jag är den stoltaste mamman som finns i dag!!
Fin, fin shopping i tråden!!
Så fin E är i nanooudressen, Ronya!! En sådan vill jag oxå ha!!! Måste prova och se om godisburken fixar toabesöken med sin bruna nanooudress. Gör han det så måste bara jag hitta en sådan till honom..
-
Nej, tyvärrPimm skrev 2009-07-31 22:09:48 följande:Vet någon om man kan hitta Molos hängselbyxor med stjärnor på i strl 80 el 86 någonstans? Snöade in på dem när jag såg dem på gossen här i tråden:) Så läckra ju!
-
Hur mår han idag då??lillronya skrev 2009-07-31 22:20:47 följande:Hej! Förstår att du är stolt! Ja, jag är hemma JA nanooun är så fin och E passar mycket bättre i den lila än den svartvita. Håller tummarna för att godis klarar det så att han också kan få en.
-
Åh, stackare! Krama honom från oss!!lillronya skrev 2009-07-31 22:24:07 följande:Hög feber fortfarande.
-
men någon sa mysgrodan. De har 86! Skynda dig!!Pimm skrev 2009-07-31 22:33:50 följande:Gahhh vad jag blir ledsen, hittar inte 80 eller 86:( LLM hade bara 98 och BoR mindre och större. NU MÅSTE jag ha dem:) Föll ju som en fura!
-
God morgon!
Här tog godisburken sovmorgon! Härlig, härligt!! Vi har iaf hunnit med att äta frukost
Tänkte på det.. MAT:s långarmade tröjor. Är de trånga i halsen överlag?? Vi har haft MAT tröja här men jag fick sälja för godis fick panik när de var så trånga.. Tycker annars att MAT gör enkla fina tröjor!
-
Precis vad jag skulle fråga! Fast jag ska inte ha den på daguisH I L L A skrev 2009-08-01 10:54:34 följande:ängeln -- den fina biltröjan i bt, har du köpt den på kappahl ??? Den var verkligen fiiiin, måste nog ha en sån till pojkarna ändå, perfekt dagiströja ju
-
som vanligt är jag senFlock skrev 2009-08-01 10:58:19 följande:Precis vad jag skulle fråga! Fast jag ska inte ha den på daguis
Kan inte prata på msn och hänga med här oxå..
-
JÄTTEFIN!ängeln83 skrev 2009-08-01 11:05:49 följande:Visst är väl denna fin?! files.hm.com/media/products/755/DXL755_72285_...