Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H I L L A skrev 2009-07-23 21:52:53 följande:
    HUR man gör vet jag inte, men han har ändrat så det bara söker i turbo 3G nätet och inte gsm nätet. Innan var det inställt på automatiskt och då pendlade det mellan 3G & gsm och varje gång det pendlade så kastades jag ut från internet, det var liiiite störande.
    Aha.. för jag kör ju mobilt nu.. i ny ahuset kan vi inte få fast bredband.. Eller jo, de kan vi.. med en inkopplingsavgift på nästan 15000 å sen 499 i mån... {#lang_emotions_surprised}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    H I L L A skrev 2009-07-23 21:56:31 följande:
    Å fyy sjutton vilka summor Vad har du för operatör på det mobila ?
    Ja, de e de lokala bredbandsbolaget.. samma bolag som skulle lura på oss fjärrvärme för lika dyra summor.. vi skulle betala 67 500 i inkoppling när andra i byn betalade 10 000... med förklaring att vi va ett nytt område och då skulle vi tydligen hjälpa till att finansiera deras rördragningar... GLÖM DE!! Vi har bojjkottat dom!!

Telenor har vi på de mobila, fick ju en sååå söt dator då    
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    H I L L A skrev 2009-07-23 22:04:42 följande:
    Vad svinigt  Då förstår jag att ni bojkottar.Jag har Telia på det mobila, så jag vet inte riktigt hur det ser ut på Telenors meny. Men försök fiffla lite med inställningarna så det bara surfar på 3G turbo. Om ni bor i ett sådant område.
    De står på prioriterar 3G... får leta lite å se om jag hittar var man ändrar... Men än så länge har de funkat helt ok faktiskt, bara msn man blir utkastad från ibland, men de funkar bättre än vad jag tänkte mej! Hoppas bara de gör de på nya adressen oxå.. de eju inte sååå långt i ska flytta    
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    H I L L A skrev 2009-07-23 22:11:17 följande:
    Ja, jag är också glatt förvånad faktiskt. Trodde det skulle vara som att gå tillbaka till 90-talet med modemen man ringde upp på
    Precis!      Men visst borde de funka lika bra där som här? De e ju typ bara... 500 m vi ska flytta    å så typ upp på en kulle, så då borde de nästan bli bättre ju {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    maugu skrev 2009-07-24 08:40:01 följande:
    Välkommen hit..Igår var det supermysigt-NOT-36 grader ute,vindstilla,svettigt och usch..Inte roligt..Idag är det svalt-30 är lovat..är spyless värmen..speciellt när man har två småpluttar..Skicka regnet hit så blåser jag värmen  till er
    Får jag komma å hälsa på!? Behöver lite färg innan den vita klänningen ska på... känner mej som ett spöke ju Jag vill ha sol!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    maugu skrev 2009-07-24 08:46:44 följande:
    jepp-du kan få ligga i solstolen på balkongen med höga toner (barnskrik)som bakgrund Vita klänningen?Har jag missat något?Ska du månne vara Lucia? När ska detta bli av?Att bli fru är en härlig upplevelse..Åh,vad roligt..hoppas få se bilder sedan..
    När detta ska bli av... snart Men inget stort, bara vi, ronya och så sambons bästa kompis med respektive och ungar... så 6 vuxna och 7 ungar, de blir sååå mysigt! Bara vi får fint väder annars vettesjutton hur vi ska lösa vår picknick. Fest blir de sen nästa år i nya fina huset!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    maugu skrev 2009-07-24 09:07:51 följande:
    Åh vad mysigt...Vi hade oxå en litet bröllop på en ö i Storsjön..min syster med sambo,mamma med sambo,min bästa vänmed sambo,makens bästa vän +en av närmaste från kanada..vi sov alla över,spelade kubb ,åt och drack gott..jag tycker det är supermysigt med det lilla med de nära&kära..Ser fram emot rapport och håller tummarna att ni får fint väder..
    Ja, de blir em vigsel med picknick och sen åker vi för fotografering på kvällen. Dagen efter lämnar vi bort T för första gången och åker till k-stad för att vara bröllopsgäster Vi lyxar då till de och bor över på hotell! Festen nästa år blir dock STOR e jag rädd. V har 4 syskon, de säjer väll allt {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    mortillsju skrev 2009-07-24 09:22:35 följande:
    Alltså lilla S har grön/grönrandiga pantalonger från Katvig. Jag vill ha nån tröja upptill som passar (till att ha och ranta runt i regniga mysdagar och så) Har någon nåt tips?
    E de dessa du menar? Vi kör ploxer klänning

Förlåt för bild i fel tråd......
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Flower klänning ska de givetvis stå   Har en liten dam här som oxå vill knappa då mammas data

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14