Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nikki2006 skrev 2009-08-20 15:30:31 följande:
    ja visst är denTrodde jag hade beställt en gul men den var poisen och helt underbart fin
    nu blev det svårt....leaf eller poison???? {#lang_emotions_surprised}
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

näe nu orkar jag inge mer
    Tradera bara strular men nåt fick jag in. Ska tydligen leta upp den där oanvända lindex...humm
    *ingen annons*

• stökmamma
    isako skrev 2009-08-20 22:52:52 följande:
    hahah också sant..Jaaa ohhhh Fleur, ninisar OCH pussel!!! Fan vi borde slå slag i saken o köpa tröja i strlk 154 o göra klänningar o hjälmisar!!
    släng hit ett bra mönster så kan  jag testa göra hjälmis innan ni  köper tröjan
  • stökmamma
    isako skrev 2009-08-20 22:58:18 följande:
    Jasså är du en sådan underbar människa som kan sy!! Me like! Oki skall leta efter hjälmis mönster!!!
    näääee, men jag kan väl iallfall få testa mönstret??
  • stökmamma
    Nattizzzzzzzzz
    isako skrev 2009-08-20 23:02:31 följande:
    hahahaha Absolut Näää nu skall jag gå o nanna. Varit uppe sen 3 med en minitaliban som använder mamma som napp... *zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*Godnatt töser
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-08-20 23:07:27 följande:
    SUCK!!! jag har inte annat än otur nu verkar det som..igår totalslocknade datorn.. bara pang o krasch.. totalt stendöd.. INGET funkade.. så.. satt datorlös.. med auktioner som började gå ut igårkväll , idag o om nån dag..inget mail, ingen bank, inget tradera. INGET.. o det värsta av allt.. ALLA KORT e på datorn.. *suck* de ska ev kunna gå att plocka ut va den en som trodde. såå.. vad gör man.. sambon åker till en kompis o får tag i en gammal skrutt.. som man måste formatera om, installera på nytt.. o dessutom jobbar han heeela dagarna.!! såå. jag blir arg.. åker till mediamarkt.. o kommer ut efter ca 10 min med en NYYY dator.. såg en på reklambladet, gick in o frågade om den va ok för det priset o sa, den tar jag.. *bror skrattade åt mig, sa typiskt tjejer o inte fråga nåt? jag kan ju ändå inget??* men den va tydligen heelt ok sa de som kan nåt o kollat på den..sen.. funkar inte internet som det ska.. trådlösa e totalt dött?? med fiberoptik kabeln funkar det, tack o lov!!! men inte som innan.. *suck*alla kort jag dessutom tagit till tradera o fixat. e borta..! de som e uppe nu finns.. alla andra borta.. jag har bara haft otur sista tiden!!! sorry för heeelt ot, men e så irriterad!! *o flera tusen fattigare !!!* HUR SKA JAG NU HA RÅD O ÅKA PÅ EV SALG??? sorry, caps..
    *kramar om*
  • stökmamma
    Buttelina skrev 2009-08-20 23:36:57 följande:
    gahh jag vill att det ska komma fula lurvfärger!!!! jag KAN INTE köpa fler nu *broms*
    det är ditt fel butte {#lang_emotions_heart} (ja och några till då kanske )
    nu funderar jag allvarligt på att köpa en lurv till FULLpris *gahhh*
    Bybo1 skrev 2009-08-20 23:43:34 följande:
    Hehe,, han fick den lila igår  just jag den turkosa hade jag glömt bort,, hm vilken stl ska man ta då,, hon blir 1 år i slutet av november...
    jag tror att vi klarar oss m 80 till våren men då är vi ganska liten

*hjäääälp, kanske måste testa 74an, tänk om vi växt ur den , panik i så fall*
  • stökmamma

nu har jag rensat i växa skåpet och det ligger ganska många lappar där{#lang_emotions_surprised}
    visserligen inte mycket danskt men iallafall fr malmö

T T T,TTT kan kanse komma förbi malmö ihöst oxå om jag har lite tur

• stökmamma
    Bybo1 skrev 2009-08-20 23:55:52 följande:
    Hur stor/gammal är hon nu? Tror inte min heller är så stor..
    min blir 1år  4/10 * min bebis{#lang_emotions_cry}* ska testa 74an i morrn, en 80 måste vi allfall ha, men vilken faärg, bläääääää
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14