Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-10-01 12:04:26 följande:
    eller hur desstom så mejlade jag henne igår och då sa hon att paket kommit iväg då. Då fattar jag verkligen inte varför man skriver på lördagen eller söndagen då jag beställde att paketet är packat och klart. Nää första och sista gången.
    Det är ju verkligen super dåligt, då är det ju bättre att hon meddelar från första början att det kommer ta tid innan paketet kommer, så slipper man ju hoppas varje gång man går till lådan.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-01 12:16:11 följande:
    haha ja han är en liten bigfoot hade problem med det i somras för alla isabels skor passade honom och han ville hellre ha hennes med glitter på de har just nu exakt lika stora fötter
    Söte Bia
    Liam har nog iof ganska så små fötter.

Klart han vill ha glitter skor, när vi var i skoaffären igår och skulle köpa höst skor så hittade Liam ett par ballerina skor i guld med blommor på som han ville ha , pappan bara suckade
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

OT men nån som vet om man kan tvätta vinter kängor i tvättmaskinen? {#lang_emotions_dreamer}

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2009-10-01 13:40:39 följande:
    Tejja: ååå vad massa fina fynd.....den gröna småfolk tröjan med gässen var underbar ju......hojta när du inte vill ha den längre om det är 98/104 eller 110/116 Smurfen: vilken underbar kaninkappa.... Busbellan: så fin hummeljackan var och vad bra det passade med molo lurvbrallorna Ängel: vad mycket fint till lilla pyret du fått tag i.....längtar du nu tills h*n kommer ut eller?? Lilja: vad söt Maia i din gamla overall
    Det är ju såå kul o köpa mini kläder, o JA, jag längtar som sjutton nu, både efter bebis och efter att slippa alla sd och all värk.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 13:36:23 följande:
    Åhh så då kanske det finns möjlighet att få äga lite gäss
    Gässen var ju tok söta
    Meh, är det från en gammal kollektion?
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Kors i taket men LIAM SOVER!!!!!! O klockan är inte ens 21.

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Pimm skrev 2009-10-01 20:46:21 följande:
    hihi....vad ska du nu hitta på heeela kvällen:)
    Precis vad jag satt och funderade på
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 20:47:17 följande:
    du Maia OCKSÅ!!! Vad har hänt med våra nattsuddare??
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}
    Nästan så man blir orolig ju
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 20:52:59 följande:
    Ja för Maias del blir jag orolig faktiskt hon brukar bara somna så här när hon är på väg o bli sjuk eller förstoppad...
    Vi får väl helt enkelt hoppas att vinden kanske har vänt och att dom insett hur skönt det är att somna i tid på kvällarna
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • ängeln83

Hallå flickor.

Äntligen fredag och helg, har precis jobbat mina 4 timmar och hämtat Liam på dagis.
    Nu ligger han i soffan och myser, ser ut som han ska somna närsom.

Vad händer här idag?

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14