-
O jaaaagJuliaochNelly skrev 2009-07-21 08:52:10 följande:Hej hej verkar bara vara du och jag vakna
-
Super sköntlillronya skrev 2009-07-21 08:55:00 följande:Skönt med en morgon för sej själv.
Har vaknat 7 varje morgon och dom andra vid 9-10, men då har ju Liam varit uppe tills vi gått o lagt oss.
-
OT men nån här som vet om man kan tvätta all klädsel till Buggan?
-
Morning girls.
Här är det redan full fart, vaknade kl 7 med världens energi så nu är förråden städade, tvättmaskinen är inne på sin 3:e runda, alla garderober rensade och nu håller jag på att plocka fram grejer som ska ut i husvagnen. På måndag bär det av på en 4 dagars mini semester, vi ska inte åka så långt, mest sugna på att åka ut en runda.
-
OT men är det några Bugga ägare här inne?
Håller på att göra iordning vagnen inför försäljning, har tvättat toppsetet men kan man göra bas setet i tvättmaskinen?
-
Men går det plocka bort allt då? Det är ju dom där metall ringarna och ett fäste till selen kvar.jompa skrev 2009-07-22 10:54:12 följande:Ja det kan du, bara plocka ut alla hårda delar så funkar det. -
Men jag får inte bort allt? Det sitter ju lite plastgrejer på själva sittdelen ju.JuliaochNelly skrev 2009-07-22 11:03:54 följande:jaap knäpp bara alla detaljer och så 30 g utan ´sköljmedel -
Hallå igen.
Tack för hjälpen girls ang Bugga tvättningen, puttade just in den sista delen i tvättmaskinen
Hoppas bara jag får ihop den igen
, skulle vara skönt att bli av med den innan vi åker iväg.
O just nu är jag SÅÅÅ shopping sugen, har inte vart ett dugg sugen på flera veckor men nu börjar det brinna i plånboken snart
-
Nääh men butte då...OJ så dyrButtelina skrev 2009-07-22 13:03:49 följande:450 kostade den
-
Morning.
Vaknade precis, pojkarna sover fortfarande = lugn o ro