• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-15 23:02:32 följande:
    Sluta nu! Jag grät ju stora tårar nu ikväll när jag bestämt att det ryker..... Fina fina linnet!!!
    What!? Varför ryker det? Är du tokig quinna!?!?
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-15 23:06:40 följande:
    Det sitter inte fint på min rulta Det korvar sig och sitter sååååå tajt! Och det är ändå en 110. Hon kan inte ens ha brorsan i 122, de sitter inte heller fint.... Men kaninerna kan jag bara inte sälja, det får vänta på Mini
    Naaaw så tråkigt! Nej för sjutton håll HÅRT i kaninerna!!
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:07:31 följande:
    Å men du.. Jag tror faktiskt Bubblan har väldans liten överkropp!! Hon är lik mig, jag e supertunn på överkroppen o kan ha xs.. Men sen är det en annan femma nertill Så din lilla raring kommer kunna ha de tidigare tror jag Bubblan e ju liksom 3 i November o har fortfarande inte vuxit i 92
    Oj.. xs *drömmer om fiiina toppar o linnen*
    Nää här är man go o glad som ett kexchoklad all over.. *suck* OCH har dessutom en lastvagn där bak.. Mitt vvande går åt HELVETE! {#lang_emotions_embarassed}
    Ok. Hoppas på att Mirre mus växer i det snart.. Men stannar där lääänge
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-15 23:12:33 följande:
    Eller så gör hon som min pojk, hoppar över stl. 92. Han gick från 86 direkt till 98!!
    Oh ho ho ho NO WAY!! Isf får jag tejpa ihop ett par 92or för här skall det minsann inte hoppas någonting
    LA Woman skrev 2009-07-15 23:12:41 följande:
    Mina döttrar har varsin HeloKitty-tunika....inköpta av svägerskan såklart!! Ett tag köpte hon en massa urfula kläder med Alfons och Millan bla *suck* Matilda har även fått Hellokitty-solglasögon och 35000 andra prytlar
    Stackast stackars mamma!! hihihi
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:14:26 följande:
    Allt som man kan stoppa i en låda är välkommet Du de e inge skoj att vara så olikformad uppe o nere!! Skiiiiitjobbigt rent ut sagt!! Har smal midja, typ inga bröst, smal o tunn liksom på överkropp, så jeans sitter som hej kom o hjälp mig då jag måste ha en storlek för att baken ska få plats o sen en annan för att midjan inte ska vara som en säck  Å rumpa de har jag så de räcker *sitter bra vid datorn*
    hahahahahaha Sötfia! Ja Vart förbannad över att jag inte hade några jeans. Beställde o fick hem 13 par jeans från Ellas igår. 3 passade... 2 sisådär men får stanna och 1 par kanoners.. av 13 par lixom..!! Oxå kommer min syster Malin.. Smal, brun i hyn, brunette.... Det är som filmen Twins.. Jag fick familjen Olssons sopgener o hon vinnar generna.. Blääää
  • isako
    LA Woman skrev 2009-07-15 23:23:15 följande:
    Haha, ja eller hur Sist fick Matilda regnbågsstövlar så nåt har gått in
    hahaha.. Men iaf har ni användning för det. Isak får radiostyrda bilar, pistoler, svärd osv... Alltså känner de inte grabben ALLS?? Vi ger bort dem till min lillkusin i förpackning o allt och jag skäms inte längre över det.. Jag menar Isak o radiostyrda bilar.. Yeah right.. *suck*
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-15 23:30:02 följande:
    Hihi, jag blev lika sur jag. För jag hade massor i stl. 92 i min växa låda då, i och för sig inte Molo, men ändå. Han använde inte ett enda plagg i 92!
    Shit!! Vilken ågren...
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:34:25 följande:
    Då ska du se min syrra!! Hon modellade ett tag, låååång smal allover, brunt tjockt hår och bara såååå vacker å sen har vi rara jag som kontrast Fyra ungar, älskar ostbågar, rumpa som är utformad efter den enorma datastolen och diverse andra rara små defekter
    hihihi Usch då är det du o jag o sopgenerna då För mig är det inte ostbågar... Men maaat! Ääälskar mat! *suck*
    Raihana skrev 2009-07-15 23:36:29 följande:
    Nämen, tråkigt att dom inte känner killen! Va glad att han inte gillar pistoler etc....Idag var vi nere och badade i mina föräldrars pool. Sonen springer runt oh jagar hönsen helt naken i cowboy hatt med pistol och gevär i trä som min pappa täljt åt honom och skriker: Kom igen alla segisar (fegisar), kom igen. Pang pang!! Så ska han skjuta dom stackars hönsen......
    hahaha sötelöken! Men det är SÅ det skall vara juh! Vill också ha en grabbig grabb
  • isako

Nää tjejer.. Nu ser jag snart dubbelt. Sängen kallar. Pussss på er {#lang_emotions_kiss}

• isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:40:48 följande:
    Å det är ungefär tvärtom här med min Bella!! Hon får pärlor, glitter o diverse andra girly saker å de enda hon skriver på sin önskelista är : radiostyrda bilar, vattenpistoler, boxnings handskar å sen kommer dom med de hon INTE vill ha Man blir fasiken sur!! Ge ungen de hon/han vill ha för tusan!!
    Nä men! Är hon en sådan liten tjej Ja alltså jag blir fan förbannad. De blir ju så besvikna dom små liven. Ge fan i o ge dom saker om ni inte orkar tänka ut ngt vettigt. För mig handlar det inte om pengar. Kan kosta 40 kr men det skall vara ngt som han tycker om. Hellre en Barbie tidning för 40 spänn än en bil på 500..
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:42:25 följande:
    Vi får vara nöjda med våra sopgener Vi har världens sötaste ungar iallafall
    JAPP! För DET har vi

Kramisar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14