Inlägg från: lillronya
|
-
-
Har funderat lite idag...
Är det bara jag som är helt överförtjust i nanoous velour? Ser så sällan nåt sånt i bt.
-
TAck!SmillaMilla skrev 2009-07-14 20:22:43 följande:Njaaa jag är inte överförtjust i deras kvalite. Men den ser fin ut på emilio.
Jag tycker att kvalitén är super! Och fin med. -
JA det vet jag ju.nikki2006 skrev 2009-07-14 20:31:51 följande:Jag har den grön gröna heldressen och den rosa utan armar. Tycker de är jättefina
Superfina!
Hoppas det går bra framöver nu då. KramarZvartaliljan skrev 2009-07-14 20:30:49 följande:Tack Än är det ju inte över...det var 3 små hårda plommon som hon kämpade ut men vi hoppas att det var "korken" och att resten kommer komma ut mycket lättare. Men de kommer fortsätta med oljelavemang varje kväll och vattenlavemang varje morgon i ca. en vecka till för att riktigt rensa och hålla igång magen, sen blir det strikt mjölk- och sojafri kost och 2 påsar Movicol/dag så får vi hoppas att detta ALDRIG ska upprepas igen!! herregud...11 dagar...typ ett dussin påsar Movicol, 2 mikrolax, 1 klyx, 3 oljelavemang och 2 vattenlavemang. -
Hej!Tjollabolla skrev 2009-07-14 20:33:58 följande:Hej flickor! Kikar in från vår semester på Kolmården.Gissa vem jag träffade här på campingen? MammaStök! HAHA! Otroligt
Vilket sammanträffande då! -
Ja det gör du rätt i. Vi saknar ju dej här!nikki2006 skrev 2009-07-14 20:36:32 följande:Tack så mycket. Jo jag tänkte skäpa till mig lite och bli lite social igen med er. Får se hur det går. man är ju så trött på kvällarna när man går upp 5 varje mogrgon.Tack för dina snälla ord igår
-
Ja vi kansäkert ses då. Hade varit roligt!nikki2006 skrev 2009-07-14 20:41:08 följande:Tack vad snäll du är. Såg ditt mail och blev sååå glad. Jag kan verkligen berätta ALLT för dig utan att du dömmer. Jag kommer nog åka till cillen i veckan eller nästa när mitt paket anländer. Kankse vi kan ses då???Byxorna till Anjelin för någon dag sen såg ju superfina ut. Minns du pris och vad de hade för stl kvar???
De svarta molobrallsen?
Hon vägrar använda de.... Det hänger i grenen och de är lösa i midjan. Hon vill ha tajta jeans eller leggings, hon.
De kostade 199.. -
Den gröna var inte i min smak heller. Men superfin på nikkis tös.Incommunicado skrev 2009-07-14 20:50:49 följande:jag älskade Nanoou men tröttnade snabbt på den förra gröna som var liiiite för lysande för min smak när den sat på... hur ser "nya" velouren ut, har inte sett vårens? visa någon shop! Hej alla! Kul att lilla tjejen är på bättringen Liljan o loppan! Kul å se Nikki här med, det är många man inte sett på ett tag.
Svartvit och lila var det i våras.... -
Stl 98nikki2006 skrev 2009-07-14 20:53:40 följande:HI hi hi. Typiskt när du äntligen tog på henne något annat än jeans. Vilken stl är det
-
Tack!Buttelina skrev 2009-07-14 20:54:44 följande:så himla söta barn i bildis har saknat dom där sicken goding i bildis