• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-10 20:23:32 följande:
    Godkväll Maia sover redan Helt slutkörd däckade hon och kusinerna nu. Jag fick givetvis ligga hos dom en stund vilket gjorde att jag nu också är jättetrött o inte orkar städa. Här ser ut som ett bombnedslag efter deras framfart hela dagen... Är väldigt orolig för Maia...hon har varit gnällig hela veckan och även nu idag emellanåt har man märkt att hon mår inte bra. Hon har inte bajsat sen i Lördags...jag har gett henne 2 doser Movicol idag (hon har fått varje dag sen i tisdags...) och satt på henne en blöja ifall det är så att hon kanske inte vill gå på toaletten o bajsa utan hellre göra det i blöjan. Jag ger henne helgen på sig...kommer det inte ut eller om hon blir sämre eller får feber så får det bli barnakuten och lavemanghelvetet igen. VILL INTE!! Då kommer hon säkert gå tillbaka till blöja igen och bli jätterädd för toaletten igen...åhhhhhh *SUCK* Sorry...behövde skriva av mig lite...shoppas det något???
    Kan tänka mig att det vari full rulle på dem alla 3. Såg de härliga bilderna i bt!

Hoppas det ordnar sig för henne och att ni slipper kör till barnakuten. Jobbigt när de inte mår bra.

Nope inget shoppas just nu men jag har god lust till att shoppa något till mig. Sitter och väntar på att maken ska komma hem. Han stannade kvar på jobb för att fixa en grej till hans bil som han bygger och det gick inte så bra men när jag ringde för en timme sen så hade han nog löst det och skulle inte ta så lång tid till..... *suck* Inte hela världen egentligen men det känns så trist just en fredags kväll. Så lite shopping hade suttit fint!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-10 20:29:55 följande:
    Japp staketet är uppe *glad* De kom i tisdags morse (fast de hade sagt måndag morgon ) och igår em var staketet uppsatt och färsigt så nu kanske man kan slappa lite i trädgården i sommat
    Åh vad skönt för er allihopa! Reagerade August på att ni nu hade staket?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:32:58 följande:
    Jag o gubben har suttit o diskuterat Molosar å vet ni vad!! HELA Bubblans växalåda åååååker   Fy tusan va de känns hemskt!! ALLA fina prickar man samlat på sig, buuuuääää!!!
    I'm in chock!!!

Brukar ni sitta och diskutera molosar??
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-10 20:35:02 följande:
    Nej, inte det minsta faktiskt
    Skönt. Eller det är inte så att han gärna vill ha rutiner och att saker ska vara 'som vanligt' så att säga.
    Ursäkta alla mina frågor, du behöver inte svara. Bara att jag tycker det är intressant. Han verkar vara helt underbar eran kille. Ja, tjejerna också så klart.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:40:17 följande:
    *snyft* Mina prickiga prickar som jag samlat, jag ääääälskar dom ju Å ja! Vi pratar Molo ofta
    Kan ju iofs hålla med honom om att ha en växalåda upp till 116 är kanske att ta i. Men nåt enstaka plagg kan du kanske behålla men inte i 116. Du sitter ju eg på en guldgruva. {#lang_emotions_tongue_out}

Skoj med molo diskussioner. Här är det mer att jag visar vilka molosar jag köpt till barnen.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 20:47:37 följande:
    Bubblan - Ojdå Men jag kan nog förstå honom lite ändå, även om jag förstår att det känns supertrist. 116 är väldigt intressant här, så jag ska hålla koll på T framöver eller också får du inboxa
    Ja f-n att Moisen inte kan ha de storlekarna längre.... tror inte Mattis vill ha någon prickig tunika. {#lang_emotions_wink} {#lang_emotions_dreamer}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:48:18 följande:
    Va! Tycker du?   116 som är lagom till skolstart   *perfa*  Nä jag kan KANSKE gå med på att sälja bort nån 110-116, men fasiken inte alla!! Vissa är för fina å blir jättebra år 2014 till Bubblan Jag kanske måste avstå vissa av höstens ändå.. Ska kanske ta guldäggen bara å sen skippa sån där som e "oki" bara
    Ja, men det låter väl bra. Behåll några guldkorn från växalådan och samma med höstens. Köp det som du verkligen vill ha till Bubblan. *vet att det inte är lätt* Men jag försöker intala mig själv att inte shoppa allt jag ser och gillar!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

nu ska jag läsa Bamse för dottern. Strax tebax!

Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:57:27 följande:
    Ja eller hur!! Komma hem här en Fredag o bestämma massa dumt Låvar vi har varit oense här rejält
    Ja det är omöjligt. Men så trist att ni inte är överens. Han får sköta sitt och du ditt framöver. Han har inga dyra hobbies som du kan använda mot honom???
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    lillronya skrev 2009-07-10 21:05:22 följande:
    Har varit hos cillen idag och fick med mej hem coolaste molobrallorna!! Tyvärr hann jag inte prova de på modellen innan hon somnade men fina är de! Har inte sett de innan...
    Biiiild!!! Vi blir ju jättenyfikna!!!
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14