Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Zvartaliljan skrev 2009-07-10 20:23:32 följande:
Godkväll Maia sover redan Helt slutkörd däckade hon och kusinerna nu. Jag fick givetvis ligga hos dom en stund vilket gjorde att jag nu också är jättetrött o inte orkar städa. Här ser ut som ett bombnedslag efter deras framfart hela dagen... Är väldigt orolig för Maia...hon har varit gnällig hela veckan och även nu idag emellanåt har man märkt att hon mår inte bra. Hon har inte bajsat sen i Lördags...jag har gett henne 2 doser Movicol idag (hon har fått varje dag sen i tisdags...) och satt på henne en blöja ifall det är så att hon kanske inte vill gå på toaletten o bajsa utan hellre göra det i blöjan. Jag ger henne helgen på sig...kommer det inte ut eller om hon blir sämre eller får feber så får det bli barnakuten och lavemanghelvetet igen. VILL INTE!! Då kommer hon säkert gå tillbaka till blöja igen och bli jätterädd för toaletten igen...åhhhhhh *SUCK* Sorry...behövde skriva av mig lite...shoppas det något???
Hoppas det ordnar sig för henne och att ni slipper kör till barnakuten. Jobbigt när de inte mår bra.

Nope inget shoppas just nu men jag har god lust till att shoppa något till mig. Sitter och väntar på att maken ska komma hem. Han stannade kvar på jobb för att fixa en grej till hans bil som han bygger och det gick inte så bra men när jag ringde för en timme sen så hade han nog löst det och skulle inte ta så lång tid till..... *suck* Inte hela världen egentligen men det känns så trist just en fredags kväll. Så lite shopping hade suttit fint!