Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado- Söta Damien i härliga Molosar! Wow, vilken nätt liten samling till nya bebben!
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-07-14 21:16:52 följande:
    Vilka underbara lockar, jag smälter
    Älskar dem jag med. Det är därför jag har svårt att ta fram saxen. Han har likadant blont lockigt hår som jag hade som liten.
    jompa skrev 2009-07-14 21:17:23 följande:
    Men du är ni hemma imorgon? Vi åker ner till landet på torsdag och kanske kanske ner till Skåne nästa vecka.
    Japp! Jag och Noel är hemma. A jobbar denna vecka.
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-14 21:20:31 följande:
    Du just nu är han inte att leka med om han så fått sova sina två timmar på dagen Söta underbara gooooa Noel i BT *smälter*
    Tack söt!
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:09:26 följande:
    Hej, ja inte sant? Jag kunde inte låta bli att ta bild när jag samlat allt i lådor/tvättkorg, haha! Denh ungen kommer inte behöva frysa. tack, snälla ord om Damien, det är roligt att ta bilder igen, har varit dålig på det ett tag men nu har han ju lite annat i garderoben, ny storlek och nya kollektioner.
    Nej, det är nog ingen risk!
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:12:21 följande:
    Duntoffla: vad långt hår din pojk fått!!! LillRonja: svartvita Nanooun var ju kalasfin på! många söta barn i BT som vanligt!
    Ja, jag vet! Folk frågar om "henne", hon mm...
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:15:31 följande:
    haha, förstår det! Vil du spara eller går du i klippatankar?
    Jag vill spara lockarna bak men skulle behöva klippa luggen lite samt runt öronen. Älskar hans lockar! De blir så "vuxna" direkt när man klipper dem.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-14 22:20:07 följande:
    Ja men nu hann mannen före och bokade in oss hos hans kompisar i Bålsta. Men vi kan väl höras nästa vecka, om vi inte åker till Skåne så är vi hemma hela veckan. Sorry för strulet.
    Inget strul alls vännen! Vi hörs nästa vecka om det passar då. Då är även A hemma.
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:32:09 följande:
    o jag är tvärtom -  klippte D så fort lockarna började bli för stora.... Jag gillar cleancut, dessutom är D lite tunnhårig än, så han ser ut att ha mer hår nu, det är liksom mer samlat. Fast N passar i sin frisyr, det är ju olika med. D såg ut som en galen professor tyckte jag, fniss!
    Haha...jag tycker att Noel ser helt crazy ut. Men lite söt samtidigt
    Själv hatar jag mina lockar. Älskar min plattång
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-07-15 09:31:14 följande:
    Jag är här oxå. Tofflan: Står erbjudandet kvar? Om de gör så kanske jag och Mira kunde få komma förbi?
    Sorry men vi ska snart iväg till en kompis i Järfälla. Annars hade ni gärna fått komma. Imorgon? Du och bubblan kanske kan komma ut?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14