Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Malo skrev 2009-07-30 14:34:13 följande:
    Me toos regnoverall med djuren på, visst var det några som hade den här? (tycker mig minnas den i bildtråden från i höstas) Har den varit bra? Hur är den i storlek?
    Vi har den, den har varit bra, men inte så mkt använd... Normal i storleken.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-07-30 15:07:57 följande:
    Åh, vilka fina hummeloveraller!!Hur ska jag kunna välja mellan den cerisa och den lila.hade den lila varit lite ljusare hade det absolut blivit den, men nu vet jag inte
    Nu ska vi ju inte den cerisa, men jag hade med velat ha lite mer klarlila... Helst den från förra året!
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2009-07-30 15:11:37 följande:
    Hmmmm, jag råkar ha en i stl 98 som antagligen är stooor till Alex, skall nog själv köpa en annan
    Hej du....
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-07-30 15:47:29 följande:
    tror ni denna kommer funka till bia nu i vinter?? strl 92 och han är 93cm...
    Ja den ser perfekt ut! Hmm undrar om Milo drunkar i 98 {#lang_emotions_undecided} 
  • Tjollabolla
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-30 15:54:43 följande:
    aha har inte sett den live  den ska  ju  vara röd  så det så Vill ju har en röd och en rosa overall Den gamla röda  är väl svår att få tag på ny eller i nyskick  i stl 98 ?
    Men visst var den mer röd? Tyckte det.

Den där galna laxen tyckte jag var uuurcool, hade jag haft en tjej hade det lätt blivit den!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-07-30 16:14:13 följande:
    Ska bli SÅ spännande att se laxen!!
    Åh ja jag som älskar råååsa tyckte den var så råsa och fin som bara råååsa kan bli {#lang_emotions_heart}
  • Tjollabolla

OT; men när man beställer på biljetter på Ticnet, inte ska man väl behöva betala direkt? Det har jag aldrig gjort innan, nu kommer jag bara till den jädrans betalningssidan.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14