Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-09-18 08:38:02 följande:
    God morgon tjejer. Är lite smått irriterad över att jag missade mysgrodans rea. Där fanns ett par plagg som jag gärna hade köpt med 20% rabatt
    Hade dom rea???
  • Jes sica
    Busbellan skrev 2009-09-18 08:44:26 följande:
    Ja, till kl 7 idag på morgonen. Först kom ett mail ang. rea på bodysuits och nåt annat plagg och det mailet såg jag, men var inte intresserad.Sen senare igår kom ett mail om att det var rea på hela molos höstkollektion, men det mailet såg jag idag
    Jag som inte en kollat mejlen. var flera saker jag ville ha därifrån!
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 11:08:34 följande:
    NU har jag äntligen fått en liten kula v.22 (21+1) idag. Inte mycket o gissa på men vad tror ni, pojke/flicka??
    Flicka absolut

Vilkensöt mage. Visst har du ått ner en del i vikt? Tyckte du var lite större när jag såg dig på salgen
  • Jes sica
    MammatillO skrev 2009-09-21 11:24:35 följande:
    Folk kommenterade hela tiden om det inte var tvillingar i min mage jag var liiiite less på dom kommentarerna så jag är lite gladatt knubbisen kom i v .33 , tänk om han skulle vägt 4.5 -5.5 kg som dom beräknade när han hade kommit ut *svimmar*Zvartaliljan skrev 2009-09-21 11:21:52 följande:
    Vart du glad att liten kom i v33. min son kom i v34 och jag var allt annat än glad de är ju liksom inte klara
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 11:50:29 följande:
    jo står på ca. -5kg just nu
    Oki. Men du rasar allt uppåt snart. Jag stod oxå på minus runt v 20. Men sen runt v 25 brakade det loss och jag gick upp massa på två månader
  • Jes sica
    MammatillO skrev 2009-09-21 12:08:38 följande:
    Det är du ! Men såklart var jag orolig i början men "testerna" dom gjorde då han var född så var han helt utvecklad.tyvärr fick han infektion och sen var han född med 2 missbildningar .
    Men varför tror du han fick infektionen? Jo för så små barn är mycket mer infektionskänsliga.
    Kevin vägde 2,5 och var beräknad till 4,5 om han kom på bf vilket inte hade gjort mig ett dugg hellre det.
  • Jes sica
    MammatillO skrev 2009-09-21 12:13:43 följande:
    Men jisses !Han föddes för att han hade en infektion redan enligt läkarna , jag borde ju veta eftersom jag är mor till honom visst?Jes sica skrev 2009-09-21 12:11:12 följande:
    Visst såklart tckte bara det verkade konstigt att man önskar att bebisen kommer tidigare just pga storleken hellre ett fullgånget stort barn än ett prematurt med "bättre" kroppsvikt. Sen finns det inga tester i världen som kan visa om barnen får några men i framtiden såsom tex läs och skrivsvårigheter pga sin förtidiga födsel. och inga barn som föds så tidigt är helt färdiga.
  • Jes sica
    MammatillO skrev 2009-09-21 12:14:44 följande:
    och dom ville ej stoppa förlossningen för då hade han varit död om dom inte fått ta ut honom .
    Ja men det är en sak det jag reagerade på vbar bara att du var glad att han kom så tidigt just för att han var så stor.
    Jaja strunt samma....
  • Jes sica

usch vad deprimerad amn kan bli ALLA Kevins molotröjor i baby 92 är för små!!! Ungefär 25 stycken som ska bort

• Jes sica
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-21 12:21:21 följande:
    Men du får ju köpa nya!
    Jo jag vet men det är ju såå många favvisar man inte vill skiljas från *Separationsångest*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14