kexchoklad skrev 2009-07-21 22:26:17 följande:
Ja, det skulle vara jättekul att göra det. Tur att jag ska börja jobba lite till hösten så jag förhoppningsvis kan spara lite pengar Kul förresten att jag har hittat någon i den här landsänden som har förstått hur fina molos kläder är. De flesta av mina kompisar vet knappt ens vad molo är Jag vet inte om de är samma i storleken, men så mycket borde det inte skilja tycker man ju. Jag måste köpa en lurvoverall till Ella. Jag har funderat på den hallonröda med gula kantband. Den ser så fin ut! Och så måste ju Elias få en lurvjacka förstås, men jag vet inte vilken..
Ja, måste tjata lite på mitt förra jobb så jag kan jobba lite extra där medans jag är mammaledig så man får ihop lite penki

Haha ja, vilka tokstollar! Får också lite kommentarer om dyyyra kläder osv av vänner som inte vet vad Molo osv är. Men men tur att alla är olika

Hade varit jättekul att fara. A dream come true

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-21 22:29:38 följande:
Men vad dillar ni om då!? Åk tillsammans till salgen! Mammastök hoppar in i bilen någonstans mellan sundsvall och gävle... å sen tillhanahåller Ronya med sängplatser och jag fixar pizza, favorit i repris!
Låter ju nästan som ett erbjudande man inte kan tacka nej till