Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:30:52 följande:
    Ja jag vet och jag känner mig hemsk som drar ut på det...håller liksom i hoppet om att hon ska klara det själv, men när det gått över en vecka så känns det som hoppet är ute...hon  har knappt ätit något de senaste dagarna och varit supergnällig. Det enda som gick i henne idag var favoritmaten, bläckfiskringar Fick i henne hela 3 stycken. Hon  har fått 2 påsar Movicol/dag sen i tisdags/onsdags (kommer inte ihåg längre när jag började ge henne...) men det är liksom det gamla som är problemet, movicolen hjälper väl bara så inte det nya blir hårt. Så risken är att hon har en jävla diarré bakom den där klumpen...åh jag hatar detta, antingen det ena eller det andra liksom känns det som. Ett litet tag bar det bra men så lite för mycket chokladmjölk några dagar så är det kört...
    Kramar om!!!
    Min son brukar få såna där 4-5 dagars förstoppning när vi är på bilsemester, brukar ta en medecin spruta full med olivolja och spruta upp lite i omgångar. Har alltid funkat på honom.
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-11 22:34:25 följande:
    ska jag jämföra med nån me&i-kjol? Har hon 98/104 i dem? vilken sitter bra?
    98/104 sitter perfekt, men hon kan ha 110/116 om jag viker mudden en gång.
    Jättegulligt om du vill mäta!
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-11 22:39:03 följande:
    Då ska jag fixa med det Tänker ju på din lilla tös När hon nu inte får sina snöleggings kan hon ju kanske få en pärlkjol iaf *beger mig till tvättkorgen en stund*
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:40:37 följande:
    testade med rapsolja, men olivolja kanske är fetare o bättre? Men tyckte allt bara rann ut direkt ändå...
    Vet inte, har bara provat olivoljan.
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-11 22:45:21 följande:
    Bredd vid resåren upptill är 24 cm och längd framtill är 31 cm, varav 3 cm mudd som går att vika
    Tackar!! Har noterat, ska mäta mina nu
  • Raihana
    Theina skrev 2009-07-11 22:46:10 följande:
    ja FETT att jag också ska dit i höst kan jag säga.. kollektionen som reas nu tycker jag är TOPPEN.. Haha, jao den hade varit nice, men inte för 300 spänn (iofs inte så stor skillnad på 209, men ändå..).. får också hoppas på salgen.. Liljan och loppan: Lider verkligen med henne och er.. men jag tycker nog också att du ska åka in.. det kanske blir jobbigare så sätt, men det går fortare över..
    Ja, jag hoppas sååååååååååå jag kan åka i höst om det nu blir salg.
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-11 23:25:49 följande:
    Fast det är ju lite skillnad på en ammad bebis och en matätande treåring
    Helt Ot, men är du i gamla tradera tråden ngt fortf.?
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-11 23:33:04 följande:
    Lusthuset? ja..
    Ok, hälsa dom! Hade den sidan som flik när jag öppnar mitt explorer förut, men länken dit har försvunnit när jag hade datahaveri.....
  • Raihana
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:38:32 följande:
    Har undrat varför du inte är där längre.
    Kan du inte inboxa mig länken? Plz!
  • Raihana
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:50:17 följande:
    får jag komma in hos dig. Hoppas inboxen funkade fast jag inte var inbjuden.
    JA inboxningen funkade, men släpper in nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14