Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-08-01 09:21:43 följande:
    Ingen som vet NÄR katvigs nya kommer till sverige?
    Borde de inte komma nästa vecka då om de finns i dk nu ? *hoppas*
    Jag gillar den lila/gröna randen och lila velourklänningen
    Är det en vit/brun rand också ???
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-01 09:31:43 följande:
    tack sötaste du Jag är supernöjd med shoppingen. Jag tycker du har jättefint hår och är superfin bara så du vet det. Jag tycker för övrigt det är helt underbart hur du kan vara så fin och smal efter 3 barn IMPAD. Och dina barn är ju bara för söta och vad långt hår Hilda har fått
    Tack gulliga du Nu blev jag generad {#lang_emotions_embarassed}
    Ja Hildas hår växer som ogräs

Jobbar du nu eller har du semester ?
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-01 09:40:47 följande:
    Man behöver inte bli generad över sanningen, sug åt dig komplimangen iställetJobbar full tid Tråkigt men det är bra med pengar nu i shoppingtider hi hi. Har redan haft min semester Jessies hår bäxer bra i nacken och luggen börjar komma men det går lite långsammare. har du handlat mycket från höstens molo? Blommorna har jag ju sett men vad har du mer köpt?
    Trist med jobb men kul med pengar
    Jag har varken jobb eller pengar {#lang_emotions_surprised}  Lever på kärlek (och hans pengar )

Jag är inte jätte förtjust i höstens molo, men ja retroblomman ÄLSKAR jag!!! Ska ha ALLT i det printet. Sen svämmar barnens garderober över fullständigt, så det får inte plats ett endaste plagg till. Så jag ligger lite lågt med klädshoppingen just nu. Däremot ytterkläder ska det inhandlas nya, och de är ju inte gratis direkt. 10 000 i bara ytterkläder & skor till barnen {#lang_emotions_surprised} Tur att det är väldans kul att shoppa
  • H I L L A
    nikki2006 skrev 2009-08-01 09:50:51 följande:
    gör som jag och sälj av lite så får du plats med mer eller köp större gardrober tycker jag Nej men håller med dig om att höstens kollektion är lite av en bsvikelse. Gillar de trycken jag köpt mest blommorna och rymden. Gillar du inte rymden???Den är ju jättefin juTror och hoppas på mer kul djurtryck till våren
    Jag har svårt att skiljas från det de nu har i garderoberna. Större garderober är nog tyvärr uteslutet just nu, vi bor ju i en tvåa !!!!

Jag har inte sett rymden IRL, så kanske att jag faller för den. Men har tänkt lite att den kanske blir tvättluddig fort ????
    Ja djurtryck hoppas vi på!
    Hilda älskar kaninerna, pingvinerna & hundarna. Hon pekar på dem och säger "tisse" (kisse), alla djur är kisse
  • H I L L A
    jompa skrev 2009-08-01 10:12:18 följande:
    Oj bor ni i en tvåa.Är det nåt tillfälligt eller så?
    Ja, det är tillfälligt. Maken har bytt jobb och fick jobb här i väst, så vi fick ta det boendet vi fick helt enkelt. Men det funkar faktiskt bra, man vet ju att det är tillfälligt.
    Vi letar hästgård, och det får ta den tid det tar. Det är mycket som ska stämma, och massa pyssel att flytta till en annan stad. Men maken har fått nytt jobb och flyttat sitt företag hit, barnen har fått dagisplats. Så nu är det bara jag som ska hitta ett jobb.
  • H I L L A
    jompa skrev 2009-08-01 10:20:53 följande:
    Aha, men då har ni ganska låg boendekostand just nu då. Mer shopping Hästgård, vad häftigt. Ska eller har ni redan hästar?
    Jo boendekostnaden är låg, det är nåt positivt i af
    Vi har tre hästar som är utlånade nu, men vi vill gärna ha dem hos oss, så hästgård är något vi tänkt på länge.
  • H I L L A
    mortillsju skrev 2009-08-01 10:43:39 följande:
    Men vad säger ni om mina älskade Katvigklänningar?? Vi älskar dessa till S. Hela vintern hade hon sin brun/bruna i trikå och sa "jag ser ut som en pepparkaka" *love*
    Jag gillar också Katvigs enkla klänningar !!! Har just nu en i varukorgen hos lpl Och Hilda har faktiskt den cerise/röda långarmade på sig idag. Visst är de enkla, men jag har svårt att hitta vanliga randiga UTAN glitter eller någon ful text på på tex hm & lindex.
    nikki2006 skrev 2009-08-01 10:31:40 följande:
    Ja då förstår jag problemet.Det var för lite djurtryck denna sesongen, det var det som gjorde mig mest besviken.Rymden kommer säkert att blekas lite men den är inte kolsvart frånb början så jag tro inte att det blir jätte stor skilnad.
    Då kanske jag vågar mig på att köpa en body Älskar just molos bodysar, passformen är ju helt fantastisk !
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14