Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon!

Årets viktigaste möte i dag, så nervös! Ni måste hålla alla era tummar för oss i dag.

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-09-29 06:51:02 följande:
    Godmorgon girls. Guuuud vilken morgon. Gubben har jobbat natt och kom hem strax efter kl 6, han undrade varför jag stod i badrummet och gjorde mej iordning, "Ööööh, jag ska ju till jobbet om 1 timma, men hallåååå, du är ju ledig idag... Hade totalt glömt bort att jag är ledig idag Snacka om flurrig just nu.
    Ha ha snurrig höggravid kvinna. Gå o lägg dig igen
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-09-29 06:51:31 följande:
    Håller alla tummar och tår, har nog missat vad det gäller mej jag tänker på er
    Har inte berättat vad det gäller. Men tack för att du håller tummarna. Det lär behövas!
  • SmillaMilla

Hej hej tjejer!

Fiiiina bilder i bt. I dag har jag faktiskt fotat mina barn. Skall se om de fastnar i bt också

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-09-29 11:25:02 följande:
    ser fram emot bilderna! såå söt svea var i de röda prickarna hon klär jättebra i röd/vitt
    Tack vännen!

NU skall jag lägga in
  • SmillaMilla

Nu ligger det lite bilder i bt. Men alltså vi måste skaffa ny kamera. Korten blir ju hemska. Alldeles suddiga o konstiga. Blä-

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-09-29 11:34:10 följande:
    suddiga men man ser såå fin svea är i molos leggings så himla söt i handihand outfiten Lite katvig mössor till sonen kanske?
    Tack. Ja katvig gärna men vilken passar till den lurven? finns de i blått?
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 11:42:53 följande:
    wow kollade på termometern nyss & igår hade vi 15 grader idag är det 5 grader helt sjukt.
    Ja i dag är det fruktansvärt kallt. De där vinterkläderna behöver nog införskaffas snabbare än vad jag trodde Bir till att tända en brasa sedan.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-09-29 11:54:54 följande:
    OT men vad har era barn på fötterna nu när det blivit lite kallare, gympadojor och vanliga stövlar känns ju i kallaste laget nu.
    Svea har viking goretex höstsko. Hittade den på rean för 11 euro. Hade kostat 72 euro innan. ett kap. Anton har gummiskor men borde ha något mer hösigt. F har kavats underbara ekologiska skor. 
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-09-29 11:57:51 följande:
    Är det inte som med lurvar, man kan aldrig få för många???
    Och filtar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14