Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

varför är det så svårt att hitta en rånarluva med fåglarna i S jag har bara sett den i llm och där e den slutsåld den måste väl finnas någonstanns

Исидора
  • Tasha78
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 12:51:23 följande:
    fråga igen finns det nån sida med nya lurvarna som man kan se ??? nån skrev om turkos med rosa kant band finns ??   
    jag såg nyss några på någon dansk shopp
    Исидора
  • Tasha78

jag tror dom var nya för den lila var med ska bara se om jag hittar dte igen

Исидора
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-08-01 13:59:43 följande:
    Hej! Det var längesen! Allt bra? JAg skulle också jobbat i helgen men har VAB. E har feber..
    hur mår han nu
    Исидора
  • Tasha78

skönt att det är bättre, det är ju lite det här konstiga vädret också ena dagen kan det vara jätte varmt och nästa dag är det för kallt

Исидора
  • Tasha78
    Duntoffla skrev 2009-08-01 19:35:38 följande:
     Det blev softshell jackor till hela familjen plus en extra till N, Fisher price leksaker till födelsedagar och jul, lite vantar, långkallingar, underställ (till N), spel, hygienprylar, DVD-filmer (till N eller kompisar), ngn bok och "lite" annat smått och gott. Hade vi haft mer plats och pengar skulle jag nog tänkt till inför jul och födelsedagar mer.
    hade dom många fina Fisher price
    Исидора
  • Tasha78
    Duntoffla skrev 2009-08-01 19:38:40 följande:
    De hade lite telefoner, mobiler, brandbilar (Little people), laptop (sån köpte vi), bondgård, små gubbar mm.
    ok själv letar jag efter en Fisher price sak men den säljs inte i norden säger dom
    Исидора
  • Tasha78
    Duntoffla skrev 2009-08-01 19:43:57 följande:
    Vad är det för något?
    en sådan här n1415_d_1.jpg
    Исидора
  • Tasha78
    Stormis skrev 2009-08-02 13:36:52 följande:
    Tror du . Jag lägger ut en del ikväll. Dock ganska mycket nytt fr salger som jag ångrat mig på. De är kanske lite stora till din lilla, men det finns nog en hel del ändå. Men så kommer det mer framöver. Säger till dig då med, det är med ångest jag inser att vi får lillebror och detta inte får bli använt nåt mer här... Fast å andra sidan öppnas ju hela pojkvärlden för mig istället . Go anledning till att handla nytt sitälletf ör att spara . Skönt att vara ledig. Själv är jag halvkass idag och har skickat iväg familjen. Perfekt att sitta med T. Har bara en veckas semester kvar, sen är det tillbaka till jobbet. Fast sen blir jag nog "ledig" igen from oktober så det känns ok.
    å va skoj med nytt
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14