Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-13 15:51:41 följande:
    en sådan här är det tror jag www.geekologie.com/2008/10/10/dinosaur-toy.jp...
    Åh WOW där snackar vi att skämma bort ungen om jag köper en sån, dessutom tror jag att hon skulle bli rädd för den
    Men tack för tipset
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Zvartaliljan
    snigelina skrev 2009-07-13 15:55:38 följande:
    Var det den nyblivna mamman-syrran?
    mm han högg systerdottern igår när hon höll i bebisen...han ville väl skydda Wilgot förstås men ändå...det går ju bara inte o ha en sån hund runt barn
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-07-13 16:21:33 följande:
    Heej heeej tjejer... Idag har vi varit en tur på hippokids ...även om jag ogillar hennes hantering av sin webbshop är hon verkligen sjukt trevlig IRL och Nelly fick en liten väska med pärlsaker och blev givetvis super glad. Det fanns ju inga nya molosar & lite kvar på rean men det blev iallfall kidkid plyschbyxor & molo svettis byxor till lilleman LILJAN hur gick det ? är ni hemma nu?
    nä inte hemma än...fortfarande inte kommit ut någon klump
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-07-13 16:26:31 följande:
    Åh, du ska inte ta och sälja den lila hummeln
    haha får se vilken det blir sen till vintern, men två lila overaller ska jag ju inte ha
  • Zvartaliljan
    Kavat skrev 2009-07-13 16:49:06 följande:
    Åh, lilla tjejen.. Hoppas snart hon blir bättre. Min lille är också panikslagen efter sin sjukhusvistelse. Nu är det snart två veckor sedan han gipsades och han drömmer fortfarande mardrömmar och får panik när han hålls fast. Känns som en omöjlighet att såga gipset om en månad... Fick tipset om en doktorsväska så han kan leka själv och göra på dockan. Finns ju en massa olika, men här hittade jag en variant. www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=5569&His...=
    jo jag tänkte åka o köpa en doktorsväska näår vi blivit utskrivna lekterapeuten ska komma o prata med Maia o bearbeta henne nu några dagar så ska de testa o ta blodproverna sen igen o undvika att behöva ge henne lugnande. Han har försökt komam två gånger nu o knackat på men hon sover som en stock
  • Zvartaliljan

Godkväll. hemma över natten nu bara. Hon har fortfarande inte fått ut något.

h80 skrev 2009-07-13 21:23:45 följande:
    kanske nån som har sagt det tidigare i tråden, men hon får väl sova när de ska ta dom proverna??
    Du menar i tarmen? Jo jag hoppas det. Jag har gjort det flertalet gånger och senast så tuppade jag av av smärtan trots att jag fick smärtlindring...så absolut att jag ska kräva att de söver ner henne då! Samtidigt farligt o söva ner så små...men hon har ju varit nersövd förut utan någon reaktion mot det.
    När de kollade urinvägarna fick hon starkt lugnande, men det gör ju inte lika ont så jag tror inte det räcker till detta.
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-07-13 21:25:53 följande:
    Var det det du shoppade från danmark? Mycket fint! Någon som sett sländ bodysuit alternativt body förresten i 68? :)
    hihi jag har en {#lang_emotions_dreamer} ska till användning om ett år ungefär .-D
  • Zvartaliljan
    h80 skrev 2009-07-13 21:33:04 följande:
    ja, det var dom jag menadem och då kan de väl passa på att ta blodproverna då också
    jo det kan man väl tycka...men blodproverna vill de ta denna veckan och tid för gastroskopin får vi nog vänta på Men det var ju inget dåligt förslag, ska ta upp det med doktorn imorgon om de kan samordna!
  • Zvartaliljan

Förresten...eftersom de ändå måste ge lavemang och törma tarmen ordentligt innan gastron så borde de ju verkligen göra det så fort hon fått ut klumpen o rensat...så hon slipper få fler lavemang senare!!!
    kom på det nu...måste verkligen prata med läkaren imorgon

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-13 21:32:38 följande:
    Stackars lilla Maia Usch va jobbigt hon har det me de där *kryapådigkram*
    klandrar mig själv lite...borde verkligen åkt in tidigare I fortsättningen blir det att åka in bara det går mer än 3 dagar...sluta leva på hoppet om att hon ska lösa det själv o bara åka in! Jag kände själv nu ikväll med plastad handske med lillfingret...det är fortfarande rätt hårt trots alla lavemangen...hoppas vattenlavemanget imorgon bitti mjukar upp det tillräckligt så den ska glida ut...för glida ut så hon inte kan knipa längre är det som behövs, för hon hjälper absolut inte till, hon kniper stenhårt hela tiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14