Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Pepper79 skrev 2009-07-26 21:38:22 följande:
    nope och ingen avi heller  vaför är jag inte förvånad!!! fick du då?
    jag fick spec men ingen lön....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Morty skrev 2009-07-26 21:40:26 följande:
    Man vänder det ALLTID till en fördel.... *vinkar* hur är det på nya jobbet? Bra att du är ute i god tid. Eller så är det bröllopsnerverna som är igång kanske....
    Syrran ska flytta hemifrån så jag tänkte bidra med de vi ändå inte kan använda
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-07-26 21:46:58 följande:
    typiskt det stället, blir tokig. som jag skrev i sms:et så har du alla möjligheter. ta chansen om du får den...
    Du e snäll du! Jag håller ögonen öppna... ska träffa L på tisdag och prata höst, blir intressant....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Quiet thoughts skrev 2009-07-26 22:29:09 följande:
    Hej mina vänner. Imorgon bär det av till Uppsala på obestämd tid, tack för alla snälla kommentarer i min blogg.
    Hej! Hittade din blogg idag och har nu blivit mer insatt i vad som hänt. Många kramar!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gor morgon tjejer!

Jag ser att ni är uppe tidigt, vi tog sovmorgon

T vaknade strax efter 6, jag gick in till henne, gav henne nappen och sa att hon fick minsann sova lite till för mamma va trött...   å ungen somnade, undrar hur länge de vara... {#lang_emotions_dreamer} Vaknade sen strax efter 8...

Själv kom jag inte isäng förrän runt halv 2 i natt... men mina köksskåp e sååå fina och klädkammaren e rensad! Så skönt att slippa de sen när man väl ska börja packa och flytta och enligt experter så ser de bättre ut på bilderna om det är lite mer luftigt. Men ack så tomt de blev i den här mammans garderob... måste nog fyllas på lite {#lang_emotions_surprised}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-07-27 09:06:43 följande:
    Kikar in från jobbet och kikar hur ni har det
    Skubbare!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 09:07:50 följande:
    Oj! Va duktig du e  
    Visst e jag!? Man måste rensa för att få fylla på mer {#lang_emotions_surprised}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-07-27 09:13:21 följande:
    God morgonHär sitter jag i mina målarkläder och väntar på att listerna ska torka så att jag kan måla igen*tråkjobb* Måste man verkligen rensa för att få det
    Ja, i vuxengarderoben måste man rensa... jag har dessutom kommit på att vi får MINDRE {#lang_emotions_surprised} garderob i nya huset... hur sjutton ska de gå ihop!? T däremot får större
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Va hände!?!?

Jag skulle skriva, Hej tjejer! Nu e vi tillbaka efter vår lilla shoppingtur. Ringarna är inlämnade och de känns helskumt att inte ha någon ring på fingret... å tillslut hittade jag en kofta jag kan ha till klänningen. som jag letat!

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14