Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-07-14 22:18:16 följande:
    Jag vill spara lockarna bak men skulle behöva klippa luggen lite samt runt öronen. Älskar hans lockar! De blir så "vuxna" direkt när man klipper dem.
    Han är så himla fin i sina lockar!!

Jag har också frisyrfunderingar här. Har ju bara tjejer sen innan och då är det ju bara att låta håret växa.
    Emilio är fin i sin tuppkam men kanske är dags att hitta på nåt annat?
    Himla fixande med den där kammen också.För jag anser att om man ska ha en sån frisyr ska den skötas.

Ja vilka problem man kan ha.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:29:58 följande:
    kikade in på pixiekids iaf o köpte dessa till bebben i stlk 68:www.pixiekids.se/ProductPopup.aspx?filename=D...99 kr! köpte dessa till Damien, sugen efter att ha sett Emilio i sin suit:www.pixiekids.se/ProductPopup.aspx?filename=C...o jag som slutat köpa velour till Damien, vi har massa som bara ligger i lådan...
    Fina!!!
    Vi använder inte heller velour så mycket. Men en veloursuit kan man ha. Eller brallor då.
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:33:20 följande:
    D har ca 10 st i nuvarande stlk, han använder ingen av dem, det är alltid jeans om han själv får bestämma. ;.-) Men de var så fiiina! De lila är jag mer tveksam till, de kan vara för lysande men de var ju billiga.
    De rosa länkade du till... Och den färgen har vi i klänning. Superfin!! INte lysande.
    De lila som kom nu när det svartvita kom är ganska skarp. Fast jag tycker den är jätefin!
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:35:09 följande:
    dax att nana, vi ska till Ullared imorgon, måste få min skönhetssömn innan! Lång resa från skövde. Natti!
    Godnatt och shoppa lugnt.
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:35:38 följande:
    aha, är de rosa? De lila är de med lila och blått?
    Ja en översta länken är de rosa.
    Ja de lila är med lila och blått.
  • lillronya
    Smileycat skrev 2009-07-14 22:35:32 följande:
    Hej tjejr.. Kikar in då o då, men vad har hänt man hinne rju läsa ikapp på nolltid nu ju .. Jag bruka rannars istta halv anatten o läsa, det är min kvällslektyr ju.. Alltså nu är Ebba heelt blöjfri, har varit det på dagen ett tag nu så nu ska några suits o så säljas suck..Ingen annons nu, men tror ni det finns marknad för kik kid overall (den äldre modellen men i fiint skick) och en typ ny dalmatinersut (använd typ 2-3ggr), både i 92??Vill ju inte skänka bort dom!
    JA här är det lugnt nuförtiden.
    Ar faktiskt ingen aning om hur det är att sälja nu...
    JuliaochNelly skrev 2009-07-14 22:36:05 följande:
    Hej hej tjejer kilar förbi en snabbis...allt bra?
    Hej hej!
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-07-14 22:38:32 följande:
    ja då får jag en rosa grabb sen. nä nu säger gubben till på skarpen.
  • lillronya
    Smileycat skrev 2009-07-14 22:54:22 följande:
    får kanske göra som Butte o lägga en mapp här på FL så länge tills de ska ut då annars
    Så tänker jag göra iaf.
  • lillronya
    Smileycat skrev 2009-07-14 22:59:43 följande:
    men man måste orka fixa med foto ändå ju Suck, det är det jag segar med, ta kort och sen att lägga in dom i datorn.. resten bruka rjag fixa snabbt
    Ja det är ju det som är problemet.
    Orka fota...
    Måste ta tag i det nu nån dag. Snart...
  • lillronya
    Morty skrev 2009-07-14 23:13:39 följande:
    Hej hopp i tråden! Åh vilka massa fina barn i bt!! Bubblan är ju bara FÖR söt i sin peruk!!! På tal om bilder så har jag suttit och uppdaterat min bilddagbok - äntligen. Senaste bilden var från mars så där var lite att lägga in. Nu är jag kommen till siste maj och oooorkar bara inte mer idag. Fick den fina KIK KID klänningen i går. Det var minsann snabbt jobba från minimodel. Moisen blev jätteglad. Nu väntar jag på 2 paket. 1 från Mysgrocn och 1 från hmmmm var köpte jag nu skorna till Mattis..... Står helt still. Tycker posten tar jättelång tid emellanåt.Kristyr: Har inte heller hört något från Mysgrodan, men jag hoppas vi får något meddelande denna veckan iaf. Man är ju grymt nyfiken.
    Hej hej!

Och godnatt!
    Nu måste jag sova lite. Jobbdax imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14