Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

*tänker på lilla Maia* {#lang_emotions_heart}

• snigelina
    Greksmurfen skrev 2009-07-12 19:01:54 följande:
    hjälp ngn vart j´kan ja hitta dalmatinerlinne stl 104 (jamilla) min beställning som ja gjorde på rackarar maja gick ju inte igenom så den försvann och suiten i 92=(....  på eleraff står det att den finns men det gör den inte=(...... ngn??
    Är du säker på att inte eleraff har den? de har ju två butiker..
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:24:42 följande:
    Vi ska få träffa en dioetist också. Så de tar detta på allvar. Läkaren kände ju klumpen som satt där o de har alla hört hennes skrik så de vill ju göra allt för att detta inte ska upprepas.
    Stackars lilla Maia {#lang_emotions_cry} och stackars mamman Vad skönt att de tar detta på allvar, så hon ska få slippa det igen!
  • snigelina
    saturnina skrev 2009-07-12 20:13:02 följande:
    Nu är jag helt snurrig av att ha lusläst alla shoppar. Var har de dalmatinerlinne med knyt och mudd till bra pris? Förvirrad nu och börjar om.
    vilken strl?
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-12 20:18:10 följande:
    Rackamaja som du lät bli igår
  • snigelina
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 21:19:08 följande:
    Finns det ngn shop som skickar fraktfritt nu?
    Pilutta väl?
  • snigelina
    annie dark skrev 2009-07-12 21:21:33 följande:
    Pilutta tar 19 kr nu.
    Aha, det hade jag missat..
  • snigelina

Jag gillar Pilutta När hon höll på att lägga ut sin rea så hade hon ett plagg som jag absolut ville ha, men hon hade bara ett i just den strl jag ville ha. Så vi bestämde en dejt en sen kväll och så la hon ut det plagget på rea just då

• snigelina
    lillronya skrev 2009-07-12 23:54:51 följande:
    Ja det är roligt! Vi bor ju mitt i skogen. Hos farmor finns det kompisar o ch lekplats utanför lägenheten. Rena drömmen för en liten fröken bus. Var tog alla andra vägen?
    Jag smyger i bakgrunden... var lite mkt allergisnack som jag är helt ovetande om Här finns inga allergier alls.
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-07-12 23:56:50 följande:
    Ah där var ju du. Vi har också varit förskonade i många år från allergier. Men nu är vi plötsligt mitt i. Vad hittar du på ikväll då? Shoppar nåt?
    Raihana skrev 2009-07-12 23:57:11 följande:
    Håller med, läste lite, men eftersom mina barn inte har allergier så känns det som om jag inte ska ge mig in i disskutionen. Hoppat ngt kul?
    Hittar inte på nåt kul alls.. fixade just glass och varma hallon till mig och sambon Mitt i natten liksom

Shoppar inget alls just nu, måste sälja massa först. Det är FULLT i garderoberna..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14