Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ska nog bege mig upp till maken nu

• Raihana
    MammatillO skrev 2009-09-18 23:25:03 följande:
    Tur jag inte har någon då och sonen är borta , Någon som har telenr till Johnny depp Zvartaliljan skrev 2009-09-18 23:23:27 följande:
    Vänta ska jag kolla har han på msn....
  • Raihana
    MammatillO skrev 2009-09-18 23:30:32 följande:
    Grrr i pirates filmerna är han en RIKTIG jädra hunk säger bara , hubba hubba
    Det är därför maken har laddat hem alla dom filmerna till mig så jag kan dregla och sen springa upp till honom och ge utlopp för 2 timmars uppbyggt sukt
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-09-18 23:42:18 följande:
    *ASG*Seriöst...när läkaren säger "Vila och ingen ansträngning"...då bör man hålla sig från sånt där va? Men va fan..i minst 14 veckor till
    Sambon din får väl göra jobbet
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-09-18 23:50:32 följande:
    Ja, det är väl det dom är till för! Ska vi bära på deras barn i x antal månader så får väl dom bidra med nånting
    LJ2 skrev 2009-09-18 23:59:56 följande:
    chocolat o edward scissorhands med.. han e grym i dom..! o en vampyrs bekännelse.. jag ääälskar vampyrfilmer.. =)) o pirates filmerna e grymma =)) *såå roliga!!*farliga pojkar e tilltalande...
    Ja, scissorhands gillar jag med. Willy Wonka med. HAr han ens gjort ng ndålig film?
  • Raihana
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-19 00:08:30 följande:
    se att ni prata snygga kändisar jag tycker Michael jacksson  är den snyggaste av de alla  har hela datorn fyll med han  och massor av dvd  älskar hans musik
    Njäe, var inget stort fan av honom *duckar*
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 00:07:39 följande:
    ehhh...vem spelar johnny depp i en vampyrs bekännelser??? Nu blandar du nog ihop honom lite med Tom cruise va
    Men visst har han varit med i nån annan vampyrfilm?
  • Raihana
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-19 00:30:53 följande:
    nej du behöver inte ducka  vet att det finns många som inte gillar honom ,jag gillar honom super mycket  Tara brukar säga ska vi sätta på Michael jackson mamma  och när hon se hans bilder så säger hon åh titta där är Michael jackson så det har smittat av sig på henne
    Jag älskade han hur han såg ut som barn, men sen hände ju ngt knasigt.
    En del av hans musik gillar jag, men jag är ingen musik människa över huvud taget.
  • Raihana

Näe, gonatt på er.
    Ska också krypa upp till min taliban

• Raihana

Alla som är ute efter pussle tröjor.
    AnnaCill har fått in båda baby & Junior.
    Vet dock inte om dom kommit upp i webbis än.
    Hoppar ut nu, ska fixa en kladdkaka, ska ju ha Me&i party idag.

• Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 23:43:57 följande:
    snälla någon ta den på köp-nu för jag har inte råd just nu o står inte ut med o se den...www.tradera.com/Superfin-NY-MOLO-pyjamas-held...
    Ååååh, hade den bara varit större så hade jag tagit den direkt!!!!

Gokväll förresten!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14