Inlägg från: SmillaMilla
|
-
-
Åhhhhhh vad jag är glad!
Det går superbra med all träning med teckenspråk o bildkommunikation här hemma. Lär sig massa nytt varje dag.
OT men jätte lycklig. -
Aha då skall jag genast röstaZvartaliljan skrev 2009-10-05 17:23:45 följande:andra sa det ju åt mig IIIIIIHHHHHH!!!! Nu kommer jag ju sitta som på nålar tills på fredag!!
-
Här hemma kommunicerar vi alla mest med teckenspråk. Men även med bilder och bildschema. En helt ny värld som öpnnats. Men allt arbete är så klart värt det när man ser sådana här framsteg. Så himla roligt.Zvartaliljan skrev 2009-10-05 17:27:08 följande:Åh vad härligt att höra! hur gammalt är extrabarnet som ni har? Hur kommunicerar Svea o storebror med den lilla?
-
Therese1981 skrev 2009-10-05 18:22:20 följande:Vad kul!
Ja man blir ju så glad så man bara vill skrika ut det till alla. Stora framsteg ju. -
Jag tycker stora flickan skall ha pärlplatte tröjan o lilla pärlplattor med butterfly.Preggi skrev 2009-10-06 10:05:12 följande:Försvann alla? Tror att det kanske blir kortärmat på M också. Med jeanskjol kanske?
-
Grattis til August!Busbellan skrev 2009-10-06 10:25:46 följande:Ja, nu är jag nog nere på två alternativ tror jag. rosa/rosa tröja och starsbyxor eller winterblossom tunika. Får se till att ha allt rent på torsdag morgon så får Ella välja själv, det blir väl bra tror ni inte det August har inte så mycket kläder som Ella så där var det mycket lättare, han ska ha regnbåge tröja och röda velourisar
Ella skall ha stjärnklänningen tycker jag!!!! -
Halloj!
Lite ot men visst var denna cool
www.sweetfunky.se/default.aspx
Måste köpa den till Anton. -
Nu då?Busbellan skrev 2009-10-06 17:07:13 följande:Kommer bara till sweetfunkys startsida
www.sweetfunky.se/ProductPopup.aspx%E5_4914.jpg -
Underbar shopping!!!!Buttelina skrev 2009-10-06 17:31:55 följande:finns bilder nu köpte inget till lillebror eller jo de orange velourbyxorna är till honom
-
Lillronya: Underbar shopping. Men de där rosa/vita velour byxorna är nog för små
Skulle passa bra i sveas låda
-
BlodpuddingTjollabolla skrev 2009-10-06 18:32:15 följande:Flickor, vet ni varför barn kan bajsa svart?? För andra gången idag har Milo bajsat svart bajs!
-
Bara i en finsk sida.Greksmurfen skrev 2009-10-06 19:25:15 följande:ngng som på rak arm vet vart man kunde få tag i puzzle body å gärna byxor med i stl (80)-86.. var med maxen på sitt nya dagis idag... han ska skolas in om 1 mån =)... de sover ute i sovsäckar så idag var vi å inhandlade en till han =)
www.pompox.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/&ObjectID=5517124&Page=2 -
Nej jag kan inte finska.Greksmurfen skrev 2009-10-06 19:51:22 följande:smilliamilla e du duktig på finska??;) skickar de ens till sverige??? tror att den frakten avser i finland va??
Men google.se är min bästa vän. Finns ett språkvetyg där:
www.google.se/language_tools
Vet inet om de skickar till Sverige. Meila o fråga. Hon är supertrevlig. -
BLÄ!!!Morty skrev 2009-10-06 19:54:53 följande:Åhhh vilken massa fin shopping ni gjort!!! Behöver se lite härliga kläder för att bli på bättre humör och det blev man ju här!! När jag parkerade bilen här hemma idag så säger dottern att det låter konstigt när hon öpplnade dörren. Går dit och jojomensan man hör hur luften retligt pyyyyyyser ut. Tur iofs att man kan lägga på vinterdäcken så jag slipper handla däck just nu. Sen kom mannen hem för inte så länge sen samt att jag får veta att han ska ut med jobbet imorgon och köra gokart. Jag som hade planerat in att gå iväg med några tjejer och testa boxning. Sen nu när barnen la sig så klagar Mattis över ont i öronen och nu har det bara blivit värre. Så han har fått ipren samt att han är jätteledsen. Så nu får jag nog gå in och lägga mig hos honom så han kan försöka koppla av lille gubben. Ursäkta mitt ot men jag var tvungen att få det ur mig. Tack!
Stor kram