Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

gaa någon som har koll på nova sstar ? funderar på svettis shorts till viggo men vad tar man 86 eller 92?

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-07-20 08:05:07 följande:
    Hoppas verkligen vi får lite sol och värme snart igen, just nu känns det mest som höst. Vilka är swettis shortsen?
    http://www.tradera.com/Nova-Star-mjuka-shorts-helt-nya-stl-80-auktion_95821298
    mortillsju skrev 2009-07-20 08:06:27 följande:
    Uppe med tuppen ......God Morgon alla!JULIAOCHNELLY, jag såg i BT den fina lila stjärntunikan med spaceleggings, jättefint. Det ser perfekt ut tillsammans, och kul!
    Tack ja det är verkligen så fint
  • Mamma Kråkan
    mortillsju skrev 2009-07-20 08:06:27 följande:
    Uppe med tuppen ......God Morgon alla!JULIAOCHNELLY, jag såg i BT den fina lila stjärntunikan med spaceleggings, jättefint. Det ser perfekt ut tillsammans, och kul!
    godmorgon föresten
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 12:01:17 följande:
    Jaha..då slår klockan lunch och här sitter jag i morgonrock,tjock som en boll och äter ananassplitglassOm jag skulle börja packa lite flyttlådor och i samma veva knäppa de där utlovade bilderna på alla suits som finns i denna familjs ägo?? Frågan är bara om jag vågar det
    jo kom igen....hehe villken syn {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 12:10:31 följande:
    Ja jag får nog lov att göra det Det är ju bra mycket roligare att vika suits än att packa porslin och annat tråk
    helt klart....
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 16:36:28 följande:
    Hej tjejer. Kikar in en kort stund. har suttit på akuten hela dagen men fick lite permis nu över natten eftersom vi ändå bor så nära, ska vara tillbaka kl.8 imorgon. Mitt helvete tar aldrig slut känns det som Men nu är det iaf jag o inte Maia. De misstänker blindtarmsinflammation men mitt CRP var inte så jättehögt idag så de vill avvakta tills imorgon och se om det höjts...i så fall blir det operation omgående Om mina smärtor ökar innan så ska jag åka in, men nu har jag ju fått smärtstillande så svårt o känna liksom.  Jag fick iaf se bebis och h*n mådde fint o sprattlade runt därinne Jag var ju så orolig att det var missfall när jag fick så ont...hellre blindtarmsinflammation än det även om jag är livrädd för operation...
    Usch stackars dig / er ni har det verkligen tuft just nu hoppas allt löser sig. Hur har det gått för lilla prinsessan?

*skickar tusen styrke kramar*
  • Mamma Kråkan

SMULTRONHJÄRTA    110 st wow jag är impad *hehe*

• Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 19:44:31 följande:
    Äh..min man säger bara" jaja det är kul att du har något som du tycker är så roligt" Så länge han får greja med sitt fotograferande och sina akvarium så är det lugnt
    gaa kan inte din man infektera min man han gillar kläder i mindre mängder.{#lang_emotions_throwup}
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 20:36:15 följande:
    Åhh...shoppingsuget är STORT just nu Ställde mig på vågen...har gått NER 2,5kg på en vecka, vet inte om jag ska se det som positivt eller negativt med tanke på hur jag mår...men hur som helst så förtjänar jag liiite shopping eller hur
    Själv klart{#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan

hej hej tjejer {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14