Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjollabolla skrev 2009-07-24 09:19:43 följande:
    Godmorgon!
    Morning sötfis
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-07-24 09:23:41 följande:
    Ser att det är väder klagningar Här är det sol/moln och sååå jädrans varmt! har ni det kallt?? Igår hade vi molningt hela dagen och 27 jävla grader - så kvavt så man inte kunde andas men inget badväder... Gaah så drygt!
    Ha ha, jaaaaaa, jag börjar bli deprimerad jööööh

Vi har runt 20 grader, molnigt och regnigt, det behöver inte bli bajs varmt men om det bara kunde sluta regna nångång.
    O ganska kvavt har vi det också, speciellt inne.
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-24 09:24:12 följande:
    God morgon! Ni kan ju åka till Monkey town,Rosenlundsbadet eller Tropikcentrum- alla tre är lika roliga
    Morning

Vi tänkte faktiskt åka till Monkey town idag
    Rosenlundsbadet är nog inget för gubben o tropikcentrum finns väl inte längre?, om du menar det som låg vid a6?
    LIAM
  • ängeln83

Nån som vet vart jag kan hitta Katvig suits/bodys i storlek 56? Gärna på rea.

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-24 10:01:38 följande:
    klkids
    Fast jag gillar inte vårens färger, o brun har jag redan köpt.
    LIAM
  • ängeln83

Help please, sitter och velar hur jag ska göra ang. vinteroverall, är såå sugen på en ny Molo, men jag tror att förra årets passar även i år, har inte provat dock.
    Ska jag sälja den gamla och köpa en ny eller behålla den gamla? Dom är ju inte direkt billiga.

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-24 10:22:40 följande:
    vilken strl är det? kommer den passa ända till mars tror du? jag hade nog köpt en ny
    Det är 86 på den, fast det är ju en äldre modell så den är ganska stor. Mm...om den passar nu till vintern så passar den säkert tills mars, det känns som han stått ganska stilla i växten ett bra tag nu.
    Men såhär satt den i vintras:
     IMG_2141.JPGIMG_2146.JPG
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-24 10:25:11 följande:
    Vad har du för färg på den gamla? Och vilken vill du ha? Själv sitter jag med noll vinterkläder till ungarna. Men vi kör nog med skal och bygger sen under med fleece. Så få dagar det är riktigt varmt. Köper kanske nåt billigt att ha bara för de dagarna.
    Nån skum grön/blå, la just in en bild
    Jag är sugen på orange, lila eller mossgrön, mest den gröna tror jag.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-24 10:28:49 följande:
    Åhhh jag gillar den färgen du har, men om du väldigt gärna vill byta ska du ju göra det.
    Jag gillar den också
    Men man bli ju sååå sugen när man ser dom nya färgerna, men det är klart, om den gamla passar så är det ju ganska onödigt att köpa en ny, om man ska tänka lite ekonomiskt
    LIAM
  • ängeln83

Hej hopp.

Tillbaka efter en hel dag i Jkpg, har handlat en massa till husvagnen så nu är vi snart redo för en semester till

Vad händer här idag?

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14