• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • LJ2

men vad irriterad på vädret jag blir då!!
    kollade innan jag åkte ner, det skulle komma stora solar på sön, mån, tis, ons vad jag såg då... då är det inte såå farligt om det regnar nån dag..  då kan man stå ut tyckte jag. åkte ner i tis till husvagn med 3 barn... har kunnat fiska lite krabbor nån dag, annars blåst o regn mellanåt hela dagarna.. nu kollade jag vädret igen, o då har dom helt plötsligt bytt till moln med regn under?? i 10 hela jä**a dagar!!
    Eller hur att jag sitter i en husvagn med 3 barn i 10 dagar!!!!! *arg*
    nä.. hemfärd... !!!
    *irriterad* jag som ville sola på stranden o bada med dom ju..!!!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

dessutom har vi inte toa i husvagnen, o diskar för hand, borta i diskrummet.. o duscha i trånga mörka duschar som inte har ordentligt tryck, så tar 100 år o duscha..
    o så detta regnande på nätterna så barnen vaknar.. nä.. !!!
    piss halmstad just nu!!! *surar*
    såå onödiga bensinpengar, o saker vi handlat hit i väntan på solen.
    de får va kvar, till nästa gång.. OM jag bemödar mig o åka ner..
    idiotväder..
    hade det varit sol så sover man ju bara i princip i husvagnen.. vilket det stod att det skulle vara från sön..!! i morgon skulle det va sol med lite moln.
    nä.. packa här nu..!!
    *nödvändigt o köpa mobilt bredband med då, för detta, när man ändå åker hem efter 3 dagar.. * massa sura pengar som försvann till inget alls.. !!!

LJ2 skrev 2009-07-10 12:04:49 följande:
    men vad irriterad på vädret jag blir då!! kollade innan jag åkte ner, det skulle komma stora solar på sön, mån, tis, ons vad jag såg då... då är det inte såå farligt om det regnar nån dag..  då kan man stå ut tyckte jag. åkte ner i tis till husvagn med 3 barn... har kunnat fiska lite krabbor nån dag, annars blåst o regn mellanåt hela dagarna.. nu kollade jag vädret igen, o då har dom helt plötsligt bytt till moln med regn under?? i 10 hela jä**a dagar!! Eller hur att jag sitter i en husvagn med 3 barn i 10 dagar!!!!! *arg* nä.. hemfärd... !!! *irriterad* jag som ville sola på stranden o bada med dom ju..!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • isako
    LJ2 skrev 2009-07-10 12:11:52 följande:
    dessutom har vi inte toa i husvagnen, o diskar för hand, borta i diskrummet.. o duscha i trånga mörka duschar som inte har ordentligt tryck, så tar 100 år o duscha.. o så detta regnande på nätterna så barnen vaknar.. nä.. !!! piss halmstad just nu!!! *surar* såå onödiga bensinpengar, o saker vi handlat hit i väntan på solen. de får va kvar, till nästa gång.. OM jag bemödar mig o åka ner.. idiotväder.. hade det varit sol så sover man ju bara i princip i husvagnen.. vilket det stod att det skulle vara från sön..!! i morgon skulle det va sol med lite moln. nä.. packa här nu..!! *nödvändigt o köpa mobilt bredband med då, för detta, när man ändå åker hem efter 3 dagar.. * massa sura pengar som försvann till inget alls.. !!!
    Låter som en UUUNDERBAR semester... NOT!! *massor med styrkekramar*
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Morty
    dessutom har vi inte toa i husvagnen, o diskar för hand, borta i diskrummet.. o duscha i trånga mörka duschar som inte har ordentligt tryck, så tar 100 år o duscha.. o så detta regnande på nätterna så barnen vaknar.. nä.. !!! piss halmstad just nu!!! *surar*såå onödiga bensinpengar, o saker vi handlat hit i väntan på solen. de får va kvar, till nästa gång.. OM jag bemödar mig o åka ner.. idiotväder..hade det varit sol så sover man ju bara i princip i husvagnen.. vilket det stod att det skulle vara från sön..!! i morgon skulle det va sol med lite moln. nä.. packa här nu..!! *nödvändigt o köpa mobilt bredband med då, för detta, när man ändå åker hem efter 3 dagar.. * massa sura pengar som försvann till inget alls.. !!!
    Usch så trist!!! Förstår att ni åker hem. *kram*
    Plutten & Pluttan
  • ängeln83
    dessutom har vi inte toa i husvagnen, o diskar för hand, borta i diskrummet.. o duscha i trånga mörka duschar som inte har ordentligt tryck, så tar 100 år o duscha.. o så detta regnande på nätterna så barnen vaknar.. nä.. !!! piss halmstad just nu!!! *surar* såå onödiga bensinpengar, o saker vi handlat hit i väntan på solen. de får va kvar, till nästa gång.. OM jag bemödar mig o åka ner.. idiotväder.. hade det varit sol så sover man ju bara i princip i husvagnen.. vilket det stod att det skulle vara från sön..!! i morgon skulle det va sol med lite moln. nä.. packa här nu..!! *nödvändigt o köpa mobilt bredband med då, för detta, när man ändå åker hem efter 3 dagar.. * massa sura pengar som försvann till inget alls.. !!!
    LJ2 skrev 2009-07-10 12:04:49 följande:
    men vad irriterad på vädret jag blir då!! kollade innan jag åkte ner, det skulle komma stora solar på sön, mån, tis, ons vad jag såg då... då är det inte såå farligt om det regnar nån dag..  då kan man stå ut tyckte jag. åkte ner i tis till husvagn med 3 barn... har kunnat fiska lite krabbor nån dag, annars blåst o regn mellanåt hela dagarna.. nu kollade jag vädret igen, o då har dom helt plötsligt bytt till moln med regn under?? i 10 hela jä**a dagar!! Eller hur att jag sitter i en husvagn med 3 barn i 10 dagar!!!!! *arg* nä.. hemfärd... !!! *irriterad* jag som ville sola på stranden o bada med dom ju..!!!
    HA HA, guuuud sikken härlig semester
    Vi åker till västkusten imorgon, hoppas verkligen det blir fint väder, prognoserna verkar ju visa lite olika.
    Hoppas verkligen den där ryssvärmen kommer som dom pratade om.

Här hemma är det ganska så ok väder idag, lite kallt men halv soligt o uppehåll.
    LIAM
  • LJ2
    isako skrev 2009-07-10 12:16:20 följande:
    Låter som en UUUNDERBAR semester... NOT!! *massor med styrkekramar*
    tack !  
    nä.. blir hemfärd här kan jag lova..!! barnen blir inte alls bråkiga när de inte kan va ute som d brukar..
    *suck*
    tack igen!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2009-07-10 12:19:18 följande:
    HA HA, guuuud sikken härlig semester Vi åker till västkusten imorgon, hoppas verkligen det blir fint väder, prognoserna verkar ju visa lite olika. Hoppas verkligen den där ryssvärmen kommer som dom pratade om. Här hemma är det ganska så ok väder idag, lite kallt men halv soligt o uppehåll.
    skulle inte ni till falkenberg?? det e bara nåågra mil härifrån, så ni vet ..
    kolla väderkanalen.se.. där kollade jag.. samma dag vi åkte, o så nu.. då har det ändrats..
    hoppas med att värmen kommer snart.. då åker vi kanske ner igen.. =))
    surt när man planerar saker så funkar inget alls.. bada i regn o blåst?? jo men visst..
    haha.. äta o packa här..!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-07-10 12:18:23 följande:
    jo tack!!
    hemma kan det regna om det vill, men då har vi allt vi behöver..! plus massor med yta.. o riktig toa o dusch!!
    suck.
    surt på alla pengar bara som gick i onödan..
    jaja..
    sånt man får ta.. o jag som varit försiktig med mina inköp av kläder för jag ville hitta på nåt.. *surar*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-07-10 12:18:23 följande:
    o tack förresten glömde nog skriva det mitt i allt sureri
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2009-07-10 12:19:18 följande:
    HA HA, guuuud sikken härlig semester Vi åker till västkusten imorgon, hoppas verkligen det blir fint väder, prognoserna verkar ju visa lite olika. Hoppas verkligen den där ryssvärmen kommer som dom pratade om. Här hemma är det ganska så ok väder idag, lite kallt men halv soligt o uppehåll.
    har du kollat prognoser nyligen?? vart isf?? *nyfiken* o när visade den att värmen skulle komma som du hade hört om?
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14