• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • pipsa

HEJ

Har gått och blivit Molo tokig nu tänkte köpa Molo - Fleecedräkt Unity - Brazil blue till sonen och nån lurv jacka till dottern nu. undrar jag hur dom e storlekarna? stora små normala?

• Stormis
    pipsa skrev 2009-08-12 15:05:50 följande:
    HEJHar gått och blivit Molo tokig nu tänkte köpa Molo - Fleecedräkt Unity - Brazil blue till sonen och nån lurv jacka till dottern nu. undrar jag hur dom e storlekarna? stora små normala?
    Normala, men mer stora än små .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • melizza

Halloj!!!

Är det nån som har provat lurv rånarluvorna??? hur är dem i strl och sitter dem bra???

En annan helt OT fråga.....vad köper man i bröllopspresent till min sambos bror som gifte sig i somras i smyg??? och hur mycket lägger man egentligen på en bröllopspresent till sin bror???
    De har liksom allt så det är svårt att komma på nåt dem vill och behöver ha...tips TACK!!!

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Milliz
    melizza skrev 2009-08-12 15:12:12 följande:
    Halloj!!!Är det nån som har provat lurv rånarluvorna??? hur är dem i strl och sitter dem bra??? En annan helt OT fråga.....vad köper man i bröllopspresent till min sambos bror som gifte sig i somras i smyg??? och hur mycket lägger man egentligen på en bröllopspresent till sin bror???De har liksom allt så det är svårt att komma på nåt dem vill och behöver ha...tips TACK!!!
    Hej!

Kanske några fina glas med deras namn och vigseldatumet ingraverat?
    Elias 070202 Ella 080920
  • pipsa
    Stormis skrev 2009-08-12 15:11:33 följande:
    Normala, men mer stora än små .
    tack för svar. då kan jag lungt köpa fleacedräkt storlek 92 till min stora 1,5åring
  • MammatillO

Om min bror gifter sig skulle jag vilja ge honom och frugan 2 Efva attling kristall glas med "amor vincit omnia" incript och sen gravera in deras namn + datumet..

Men då kostar dom skjortan också har jag för mig.

Halloj!!!Är det nån som har provat lurv rånarluvorna??? hur är dem i strl och sitter dem bra??? En annan helt OT fråga.....vad köper man i bröllopspresent till min sambos bror som gifte sig i somras i smyg??? och hur mycket lägger man egentligen på en bröllopspresent till sin bror???De har liksom allt så det är svårt att komma på nåt dem vill och behöver ha...tips TACK!!!
  • Mitt livs lycka
    På Bookbinders design (finns bl.a. i Stockholm, vet dock inte var ni bor) kan man beställa personliga tryck på fotoalbum och anteckningsböcker etc. Jättefina! Då kan man trycka ex. "Familjen xxxxxxxx" eller typ " Johan & Johanna 18/8 2009" på ett fotoalbum eller så.
  • melizza
    Milliz skrev 2009-08-12 15:14:02 följande:
    Hej!Kanske några fina glas med deras namn och vigseldatumet ingraverat?
    dem har redan glas med ingraverat datum när dem förlovade sig så det går tyvärr bort eller ja det blir kanske lite tråkigt att få det eller??

fler tips tack!!!!
    är desperat och bröllopsfesten är nu på lördag så jag har rätt bråttom att hitta nåt
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-08-12 14:46:28 följande:
    Råsa bubblan: Visst köpte du den turkosa lurven med rosa kantband på salgen?
    Yes! Nåt speciellt du undrar över?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14