Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LillaÄrtan skrev 2009-07-15 22:30:20 följande:
    Katvig vindoverall,. finns den NÅNSTANS i strl 92???Köpte emn 86a som sitter alldeles för precist
    På annacill finns den i 92.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:43:09 följande:
    NU!!! NU kom jag på en sak Alla print e verkligen inte fina från Molo i alla plagg!! Såg just Idas dalmatin linne hänga här på stolen och jag bara äääälskar det, men ändå så avskyr jag nästan Dalmatinerna Det är verkligen fint print på vissa plagg, men långt ifrån på alla NU vet jag hur jag ska välja
    Beror också på vilket kantband de sätter till på de olika plaggen tycker jag.
    På linnet är ju kanten ljus, det är den ju inte på annat...
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:47:51 följande:
    Ja, hade dom satt ljusrosa kanter på mer hadejag lövat vovvarna!!
    Ja det hade varit toppen!
  • lillronya
    jompa skrev 2009-07-15 22:49:37 följande:
    Ja så är det absolut och sen är vissa print fär mycket om det kommer på för stor yta tycker jag.En klänning kan bli to much medans ett linne då är helt ok.
    JA precis!
    Så väljer jag.
    Är väl därför det blir mest leggings här. Tycker oftast det blir för mycket annars.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:53:00 följande:
    Ja Dalmatinerna är fina i linne o leggings, eller suiten med blå kantband (som jag just sålde )  Nästan tål inte klänningen har jag kommit på, eller suiten med neon kant.. *måste sälja bort* Ja.. Å tänk babybyxa med ljusrosa kanter istället för neon  eller babytröja, ååååå!!!
    Å ja det hade varit tokfint!
  • lillronya

Godmorgon i tråden.
    Värst vad det sussas gott här idag.

• lillronya
    Emmsan skrev 2009-07-16 08:18:46 följande:
    mååårning idag jobbar maken sista dagen sen är det äntligen semester.. hmm hur man nu kan kalla det det med dessa jääääää* ungar ALLA trotsar samtidigt tror jag h¨ller på o gå in i väggenmelker klättrar å allt stolar bord o är sååå mammig jag får inte äns kissa själv längreHerman är värst kastar saker o svär o slåss när han inte får som han vill *ljuvliiiiga 6 års trots*Alfred härmar herman men visst kanske liiite mildareOlivia är i lilla tonåren o käftar hmm ja det är bara Hampus just nu som är lugn "summer camp" kanske är ett alternativ?? hahahaha
    LÅter som att du och jag lever samma liv.
    Jag har inte semester och ibland är det nästan skönt.
  • lillronya
    Emmsan skrev 2009-07-16 08:30:43 följande:
    ja nu för första ggn på 2 år längtar jag tills jag ska börja jobba... hemskt ju :(
    Ja det är helknäppt egentligen. Men det behövs väl en paus från allt fostrande av barn...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14