Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H I L L A skrev 2009-08-04 10:21:55 följande:
    Ja den är super fin !!!!! De enfärgade också. MÅSTE HA den enfärgade liiiiiila !!!!!!!!
    Kan man se den i någon butik??? Jag har inte direkt letat men hade varit kul att se
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-08-04 10:21:58 följande:
    det är samma jag har bara haft kik kid velourbyxor. tycker de är något små
    Tack så mycket vännen. jag skall nog till ajabajakids idag och kolla på deras skal jackor och overaller. kan inte riktigt bestämma vilket märke jag skall ha men molo är ju alltid fint{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    Lovan skrev 2009-08-04 10:23:04 följande:
    Om du inte gjort nåt fel, så ta inte åt dig. Det har skett tidigare i tråden att det har talats och "köp och sälj", så en liten påminnan var inte fel. Ha en bra dag!/Moderator
    Okej jaha Fattade inte riktigt bara
  • nikki2006
    H I L L A skrev 2009-08-04 10:24:19 följande:
    Toppen ju !!!Här shoppar vi (ja mannen shoppar vissa tekniska prylar) så mycket vi vill bara vi har mat på bordet varje dag och räkningarna är betalda.
    Vi har alltid haft delad ekonomi så att säga för han har alltid haft svårt att hålla i pengarna. Så vi betalar såklart gemensamma räkningar tillsammans och mat och sen har var och en över från sin lön vad man har över och vi lägger oss inte i vad den andra köper
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-08-04 10:25:44 följande:
    hehe ja molo är alltid fint
    önskar att de funnits i orange bara, var lite sugen på det men det finns ju inte och jag gillar inte salmon så det blir nog svart eller lila{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    sara1981 skrev 2009-08-04 10:26:06 följande:
    Jo, traderapengarna är också till nöjesshopping här.. Det betyder alltså att jag ska ta mig i kragen och lägga ut på T..
    Ja det tycker jag hi hi. Ju mer man lägger ut desto mer kan man ju köpa eller hur
    Så ta dig i kragen hi hi
  • nikki2006
    H I L L A skrev 2009-08-04 10:28:39 följande:
    jag såg den i en dansk shop, men kommer tyvärr inte ihåg vilken
    Håller du igen va{#lang_emotions_demon}Kläm fram med det nu??????????
  • nikki2006
    H I L L A skrev 2009-08-04 10:32:22 följande:
    Det låter ju jätte bra Jag har ju inget jobb och är alltid hemma med barnen och maken har två jobb så här funkar inte delad ekonomi så jätte bra Nu ska jag logga ut för mobila bredbandet är inte på min sida idag Hej så länge !
    hej då, skall pysa själv för hunden måste ut kram kram alla
  • nikki2006

overall till jessie och jacka till Nikki molo såklart Finns bilder i bt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14