Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ingen som har ett par regnhängslebyxor i rainbow i stl 74/80?

Börjar bli galen här hemma, försökt byta till mig mm men lönlöst,

Grattis smultron!

Nä nu tog ungen min strumpa

• MejaKiZnic

Vet var man kan köpa till bruna i 80 och sen säljer jag själv ett par gröna i större storlek

• MejaKiZnic

JAG ÄR DESPERAT***

Jag har sökt molos rengbyxor i rainbow i flera månader nu ingen som vet vart jag kan köpa som? behöver 74/80 eller 86/92

• MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2009-08-31 21:39:05 följande:
    JAG ÄR DESPERAT*** Jag har sökt molos rengbyxor i rainbow i flera månader nu ingen som vet vart jag kan köpa som? behöver 74/80 eller 86/92
    Hängsle då, kan bytta mot helt par nya regnbyxor med katvig innerfoder. Ingen som sett någon i DK som bytar :-/ ?
  • MejaKiZnic
    Milliz skrev 2009-08-31 21:52:45 följande:
    Jag har sett de i min lokala butik i stl 74/80, fast nu var det någon vecka sen jag var dit så jag kan inte garantera att de finns kvar. Hon skickar iaf om man vill det. De var på 30% också förresten.. Jag kan inboxa dig telnumret dit om du vill, så kan du ju ringa och fråga om de finns kvar fortfarande..
    Ja tack så MKT, kommer vara evigt tacksam!
  • MejaKiZnic
    MammatillO skrev 2009-08-31 22:12:25 följande:
    Hehe vi kommer få slåss om dom grannkommunen tydligen
    Höhö jag har redan börjat träna till lagersalgen så jag är redo thihi
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-09-01 20:00:39 följande:
    funkar tradera för er o lägga upp nya?? står o tuggar bara när jag ska starta nya??? *klicka på lägg upp igen, har sålda som ska upp igen då jag har fler..* inte funkar det o klicka på sälj heller? kommer knappt in på t sidan?
    Ja det går rätt segt men har lagt ut massa nya plagg utan några problem. Tar väl 2 minuter att ladda det sista men det går
  • MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-09-06 22:46:09 följande:
    Detta väntar jag hem nu: Molo regnbågsoverall Ida.T ullkappa med flodhästfickor (strl.110 för bunkring) Molo knapptröja med kossor Molo knapptröja Aquaflower (långärmad) kik*kid fleecejacka till bebben Order från skurkkids med MASSA fint ej sikke lej och jeansklänning från Diesel 3 kik*kidmössor till bebben från est:s rea O säkert något mer som jag glömt
    Vilken underbar leverans

Hur går det för er på T?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14