• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • mortillsju

Jag har sett att flera här i tråden har katvigs rosa/rosa pantalonger från katvig. Är det under det lila stjärnprintet ni har det? och hur skulle det funka under den svarta stjärnklänningen? Den har ju en rosa halskant....

• jompa

åhh sitter och velar om jag ska lägga ut de jackorna som fortfarande är för stora på T, köpte ju nya i samma färg nu så det kanske är bättre att sälja dem. Tråkigt att ha samma färg i vår igen kanske.

(OBS Ingen annons bara sökande efter råd)

• mortillsju
    Incommunicado skrev 2009-08-12 19:44:34 följande:
    hej, kikar in en kortis - tror ni lurvluvorna är varma eller mer som jackorna i övrigt? De känns inte så praktiska, men snygga! Ska lägga in foto på Damien i BT strax, han har på sig finfina nya molosar, tågtröja och svartvitt mönster. *kalasfint*
    Jag tyckte de verkade praktiska jag .....
  • Stargirl

Det är mycket KikKid i danska bildtråden. Vet inte om det är med flit med KikKid är holländskt. Inte danskt..... Det verkar vara rätt strikt med att allt ska vara "danskt" men kikkid är det mycket av. Bara om ngn inte vet. Tänkte jag.

• Mosen08
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-12 19:43:53 följande:
    Å de va ju lite skoj iofs  Köra en trippel colour lurv outfit Humla--- Sååååå söt i KIKKID velouren
    Taaaaaack {#lang_emotions_kiss}
    Neo -06 & Moa -08
  • Busbellan
    Stargirl skrev 2009-08-12 19:59:41 följande:
    Det är mycket KikKid i danska bildtråden. Vet inte om det är med flit med KikKid är holländskt. Inte danskt..... Det verkar vara rätt strikt med att allt ska vara "danskt" men kikkid är det mycket av. Bara om ngn inte vet. Tänkte jag.
    Jodå, det vet nog de allra flesta här, men det är inte alls särskilt strikt i bildtråden eller i prattråden att det ska vara danskt, bara det är fint
    Helt ok med OT bilder
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mosen08
    Stargirl skrev 2009-08-12 19:59:41 följande:
    Det har vi koll på
    Neo -06 & Moa -08
  • MammatillO

ingen som vet om Babuschka leggings+body samt tröja och leggings i pussel är små,stora,normala i storleken?

tog leggings i 98,body i 92 och tröja i 92

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14