Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-08 15:17:19 följande:
    sötisen då jag tycker jeans är snyggt men tar det sällan på barnen då jag tycker ofta dom är så hårda.. men vill barnet själv så hade jag helt klart köpt snygga molo jeans på llm
    jag tycker att Molojeans har knepig passform, åtminstone de som kom 07-08. Kanske har de förbätrats? Breda trista varianter.... min son är väldigt snygg i NS, han envisas med att ta på dem även när jag försöker smyga in t ex KLatvig hängslebyxor o annat fint..{#lang_emotions_dreamer} Det är toppen på dagis iof sig, men trist hemma ibland...
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-07-08 15:34:02 följande:
    vilken stl har han i nya molo???:)
    baby92 både byxa (rymlig) och tröja.
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:26:41 följande:
    Jag tänkte åka till LLm och köpa (tar med mig ögonmåttet ) och sen hem och prova såklart. Jag hoppas verkligen de kommer att passa på!!
    bra att kunna prova. Du får visa bild om du köper.
  • Damien och Adrian

God morgon! Vad shoppas?

Jag ahr spanat på masa molosar som inte kommit ännu och jag vill ha MÅNGA... hoppas de mönstrade med svartvitt kommer och blåvitt t ex, de påminner om snygga schackrutorna.

• Damien och Adrian
    Raihana skrev 2009-07-09 13:35:46 följande:
    Goddag i tråden!Hoppas det ngt kul? Kom just på att det är inte ens 6 veckor kvar tills min lilla tjej ska börja dagis Hur ska detta gå, måste nog trösthoppa ngt!
    Dagis är toppen, iaf för min lilla grabb, han stortrivs! Jag är mer orolig att han ska sakna vännerna och rutinerna nu under semestern... och sen när jag är mammaledig.
  • Damien och Adrian

EST - har hon lagt in nytt eller? Tycker inte det fans så mkt kul där väntar på så mkt annat skoj...{#lang_emotions_dreamer}

• Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 14:35:51 följande:
    haha det namnet tycker inte ens sambon om o han har annars konstig smak Vill ha en Marcos Nej det blir en Lili
    jag tror också det är en grabb!

Könet bestämd av mannens sperma/gener, finns det bara tjejer på makens sida också?
  • Damien och Adrian
    snigelina skrev 2009-07-09 14:44:52 följande:
    Fast det där är inte riktigt sant ändå
    jodå.

nu finns bilder i BT! Molo nyheter och massa bilder från idag, måste säga att Hummeljacklan är såååå fin!
  • Damien och Adrian
    Raihana skrev 2009-07-09 14:58:27 följande:
    Klart jag vet hon kommer trivas, det är helt ur egoistisk synpunkt. Hon är ju ändå 4 år när hon börjar, kommer nog inte ens få vara med på invänjningen...
    ok!

D var bara 1 när han började, det var lite nervöst men han är så oerhört framåt och social så det kändes inte så jobbigt. Inskolningen gick trots det mkt dåligt ett tag, först efter det funkade allt. Men vi mammor är olika, jag längtade till jobbet medan andra  trivs hemma. Det påverkar förstås hur man känner för dagis.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14