• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Massa fina listor ni har allihop! {#lang_emotions_tongue_out} Min lista var verkligen liten jämfört mot era. Ska köpa en lurv till Moa men jag väntar tills de kommer ut i shopparna. Bäst att hon själv får välja.

Härliga barn och bilder i bt! {#lang_emotions_sunny}

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-08 13:26:17 följande:
    ja hon gör säkert det sen... hon har nog en hel del att göra antar att hon mailade mig för att hon vet att jag är ganska aktiv i denna tråden och att jag för meddelandet vidare
    Brukar hon vara här? *inte full koll på läget*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-08 13:29:34 följande:
    jo men rätt så sällan
    Ok.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-08 13:31:23 följande:
    gahh jag har ångest för min lista *mycket pengar* men det går över sen när jag säljer "gammalt"  på tradera i september, så jag får ha ångest tills dess
    som du själv säger, så går den ju över när du säljer och får in monetas igen.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 13:46:47 följande:
    Får jag inga Molosar idag blir jag riktigt kinkig   Ha ett enormt behov av nytt nu, Bubblans garderob eeeeekar
    Jomenvisst det tror ju vi på!!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 13:54:56 följande:
    Jo jag låååååvar!! Hon fick ju en ny  garderob för ett tag sen, 100x236 cm å den är läskigt städad och tom just nu
    Dutti Bubblan mamma som rensat!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    mortillsju skrev 2009-07-08 13:56:26 följande:
    Nu sitter S med sin nya lila starstunika på...härligt färgstark och underbar. Men vad sjutton ska man ha till? Vad tänker du ha till er?
    Åh linnet kom till dottern igår och hon älskar det. Är på idag på dagis. Jag har beställt tunikan till henne också för jag tyckte den var så härlig.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 13:58:26 följande:
    Ja, jag har verkligen varit DUKTIG!! Men nu infinner sig ångesten över alldeles för LITE kläder istället
    Ingen fara.....du fyller den på noll time!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-08 13:56:38 följande:
    Är det bara för mig som fl segar som sjutton varenda em?
    Har inga problem just nu med fl iaf.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    mortillsju skrev 2009-07-08 14:00:40 följande:
    Jag förstår, för den är underbart mättad i färgen. Och i och med att det är lila med lila så blir den inte grillig. Den är ljuvlig tycker jag!!
    Ja verkligen!!
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14