Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 21:56:35 följande:
    Ja han e rolig dennadär Go'natt!! Nämen hej! Var ett ba tag sedan, allt bra? Låter som ni har det gott! Semester nu?
    Ja äntligen, kan ju inte påstå att vi fått så bra väder på vår semester men ändå skönt att vara ledig så det kvittar lite

Igår var jag och sambon och red islandshästar, och aleya har haft fullt upp med sin mormor och morfar. Mysigt {#lang_emotions_flower} Annars har vi mest bara umgåtts med familjen, Aleya har träffat sina kusiner :)

Annars allt bra?

shoppat mycket av den nya kollektionen?

jag har mest bara shoppat en massa polarn&pyret..har ju fortfarande bra rea
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    LJ2 skrev 2009-07-22 22:02:09 följande:
    har de fått 70% ännu? i jkpg brukar de få det, men vet inte när..
    ja det har de haft ett tag!!! börjar bli tomt här och var..shoppat både i karlskrona och här i kristianstad. tänkte ev ta en titt i malmö också sen
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 22:06:32 följande:
    mjanä, ytterkläder men dom har du hunnit se va? Ååå vad mysigt det låter!! Fast jag håller med, vädergudarna e inte särskilt bussiga nu *muttrar* Har är det finemang, dock lite lite sol även här som sagt. Nej jag har inte shoppat ngt fr höstkollektionen .... Än Ah, har dom? Du vet jag har sisådär 10 mil till närmsta pop så jag e inte så bra uppdaterad haha
    åhhh 10 mil haha jisses!!
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Hej!

Missade ju en av dina auktioner som jag skulle buda på Liljan *morr* visst är det sååå typiskt!!!

massa söta barn i BT!!!!!!!

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

bubblan - den är nog lite väl stor. Fast spara och se, man vet ju aldrig hur mycket hon växer! passar den inte kan du ju alltid sälja i vinter, då får du ju säkerligen mer för den också!

Hilda - supersöta lilla fisen..!!! Får ja låna? hihi

Liljan - vad drygt :( 

Du har inga fler fluer linnen? {#lang_emotions_dreamer} grämer mig att jag missade ju..{#lang_emotions_surprised}

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Godkväll folks!!!

Skulle behöva er hjälp!

Tapeter med stars..typ rosa med stjärnor osv, finns väl både i grönt och blått också...nån som har länk?

• trunken81
    Preggi skrev 2009-08-10 22:15:25 följande:
    www.midbec.se keek a boo heter kollektionen
    THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • trunken81
    isako skrev 2009-08-12 23:15:31 följande:
    Va fan blir tokig. Jag skiter snart i det o köper från en dansk shop! Jag SKALL ha bauschkorna o pussel i hjälmis. Så är det bara.
    Haaaaaaaaj gumman!

kikar in en supersnabbis! allt bra?

massa fina barn i BT!!!

Har massa jobb, hinner nada, vi håller på att starta vår aaaalldeles nya egna förskola - såå kuuul men sååå mkt jobb!

kollar på era barn ofta, även om det var ett tag sen ni fick se mitt

kram
  • trunken81

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Gött med heeeeeeelg!

• trunken81

Hellluuu folks!!!

BEhöver lite hjälp! Letar efter de lila stars byxorna med stjärnor och rosa muddar i stl 80 (86) från senaste kollektionen, nån sett de på nån webshop????

• trunken81

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-26 14:03:10 följande:

annacill kanske?
    Tack bubblan o lillronya
  • trunken81

Hej!!

Då är man hemma för VAB första gången sen man började knega efter semestern igen...

vad händer här?

Aleya 2 mars 2008
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14