• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Finns det nån molorea kvar nånstans?

• h80

Passade på att handla lite rea, sitter hemma och har tråkigt och väntar på att mannen ska komma hem

• h80
    h80 skrev 2009-07-11 21:54:56 följande:
    dettarackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...://rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info .php?manufacturers_id=11&products_id=678och en rosa muffleece molo
    och detta
    rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=474
    rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=1296
    rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php&products_id=1042
  • h80

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 22:12:44 följande:

Ihhhhh!!! Jag har köpt EN TILL jeansklänning Jag som haft svårt att hitta nån jag gillar å nu har vi två Va tvungen att ta en paus från T utläggandet en stund *puh* å de va ju lyckosamt
    får man veta vad du heter på tradera?
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:44:47 följande:
    Ja det blir väl bara till att ta sig i kragen och möta helvetet igen O nu blir jag ju mer o mer säker på att det är mjölken som är boven...så nu är det banne mig slut på hennes oboy-drickande!! Köpte hem oatly o blandade i oboy, men hon märkte direkt skillnaden och ville absolut inte ha. men nu ska hon inte ens kunna välja för det här måste få ett slut! jag får väl åka in imorgon med henne...släppa av felipe i någon lekpark med de andra två för jag vill definitivt INTE att de ska se vad de gör med Maia där inne på sjukhuset. Kan ju skrämma livet ur de stackarna o se henne skrika så där hysteriskt.
    Usch vad jobbigt. Kan hon inte få lite lugnande innan
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:58:39 följande:
    Själva lugnandet ger de i så fall också i en jävla sputa upp i röven, helt jäkla onödigt ju för då ska man hålla i henne hårt för den och sen ännu ett övergrepp efter den, även om hon då blivit lite lugnare.Annars har de som hon kan dricka, men det är totalt omöjligt o få i henne, hon bara totalvägrar.
    ja, då är det ju svårt- Hoppas allt ordnar sig imorgon
  • h80

Jsg ger min lilla sempers magdroppar, om jag gkömmer någon dag blir hon direkt hård i magen, så de fungerar

• h80
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:20:49 följande:
    Var köper man såna?
    apoteket, de har i kylen
  • h80
    snigelina skrev 2009-07-11 23:25:49 följande:
    Fast det är ju lite skillnad på en ammad bebis och en matätande treåring
    min tjej äter vanlig mat. Dropparna är inte bara för ammande barn, vi ger dom till stora barn på sjukhuset. De innehåller "magbakterier" samma som finns i ex. proviva fast många fler
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14