Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-08 22:09:42 följande:
    Jag har maila mysgrodan o fick precis svar (Me löööve mysgrodan ) De är 2 cm kortare än pärlplattorna - dvs lika långa som gul/vita bubblorna o då är det ju perfekt
    Det är vi nog många som gör
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:00:53 följande:
    haha jag måste berätta en rolig sak lillebror satt o drack välling igår.han är ju utan blöja och satt i bara en tshirt... och intressant som snoppen är så satt han o pillade på den. helt plötsligt fick han världens stånd han tittade på den och försökte lite irriterat trycka ner den, men den bara studsade upp igen då säger han "men mamma, ohh snoppen funkar inte" världens underbaraste kommentrarer ibland alltså
    underbart skön kommentar
  • Kristyr
    Everlonn skrev 2009-07-11 22:13:31 följande:
    Behöver tips om webbutiker som säljer kik kid...ot jag vet Men behöver hitta dom ändå!! Alla tips mottages tacksamt!!
    minpluddevutt
    mysgrodan

.. sedan somnade hjärnan...
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:12:09 följande:
    hmmm nä ingen gäststuga, men vi kan årdna ett gästrum. Så välkommen!Annars kan du kolla här för mer info:www.destinationaland.com/start.con
    åh smart Har inte ens tänkt på åland.. (har tänkt förrut men glömt bort nu när jag letar semestar)

Vad vet du om Hjortö stugor & stockhus?
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:29:45 följande:
    ha ha var tungen att googla. Jag vet att det är underbart där. Vi har några finska släktingar som hyrt stuga där i flera år. Det är jättefint! Och de har varit supernöjda med det stället.
  • Kristyr
    mortillsju skrev 2009-07-12 11:00:23 följande:
    Hej!Visst är det någon i tråden som köpt så fina velourbyxor av någon som syr hemma? Är det någon som vet vart??
    mysungar syr jättefint. Supernöjd med det jag köpt därifrån.

Cmig gör med superduperfina saker. Supernöjd även det jag köpt därifrån.
  • Kristyr

Från Cmig köpte jag muddjeans och velourisar till mig själv

• Kristyr

Bubblan> Den dära lila tröjan du köpt på lindex passade den bra med lila muddarna på svarta starbyxan?

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:51:13 följande:

Hm... Lindex tröjan är mörkare så nja..
    tack! Vad bra då behöver jag inte leta efter nån sån... Måste ju hittat nått och ha till dem. (väntar på leverans/beställningen från bästa mysgrodan)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14