Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

tinkerbell74 skrev 2009-07-08 17:12:28 följande:
    Appropå att ångra sånt man inte köpt. Är det nån som sett aquaflower tröjan med pärlplatteärmar nånstans???
    {#lang_emotions_dreamer}
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-07-08 17:30:51 följande:
    Nån med fläckborttagningstips? Ella fick köttfärssås på både hand-i-hand rröjan och de gula prickiga byxorna igår La på vanisch igår och tvättade idag, men det gick inte bort, vad ska man testa nu då? Diskmedeltablett, tror ni det funkar?
    citrontvål
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 17:33:50 följande:
    Jepp diskamaskinstablett/tabletter. La ju molo klänningen med mögelfläckar i det o det var helt borta efter ett par dagar. Ta vita bar. Annars skall tydligen det röda eller blå färga av sig!
    ååååååh.. jag MÅSTE köpa helvita dismaskinstabletter. Bytte du vatten/ny tablett osv eller lät du det vara? har också mögelfläckar på en klänning
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-08 17:35:47 följande:
    Din fuling.
    vi har två
  • snigelina

hallå, ni som beställt molosar från mysgrodan/bor - vad har ni köpt?? man MÅSTE berätta sånt

• snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-08 17:36:26 följande:
    I agree! Citrontvål rules!
    jag hade inte orkat gå igenom fläckar på två veckor så en kväll förra veckan gjorde jag slut på 1/4 tvål
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-08 17:35:47 följande:
    Din fuling.
    förresten, postat paket till dig idag
  • snigelina
    snigelina skrev 2009-07-08 17:37:04 följande:
    hallå, ni som beställt molosar från mysgrodan/bor - vad har ni köpt?? man MÅSTE berätta sånt
    Kanske ska berätta själv också

"stickade" leggings
    badges leggings
    grön/rosa leggings
    badges-tröja med grön/rosa ärmar
    blanket-tunika
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-07-08 17:43:59 följande:
    ja, grön/rosa är kanske leggingsen då Är i alla fall de jag ska ha också, ska vara till badgeklänningen
    haha, märkte inte ens att du skrivit orange tog för givet att det var dem *s*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14