Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Dunis --- Gör det!! Jag har inget emot att han är uppe pigg och glad på kvällen men tycker ju så jäkla synd om honom på morgonen för när han väl vaknat till får man ju stressa på honom så man kommer iväg... *måste bryta mönstret*

Nähepp nu måste man visst jobba lite också ja

CU sötfisar!

• Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 11:01:17 följande:

Å men jag e lite less på pärlorna just nu åxå V 9 e hon i och jag fortsätter hålla tummarna stenhårt varje dag framöver!!
    Men Bubbel-mamman dååå, man kan ju inte lessna på pärlorna

Naaw hoppas verkligen det går bra!!
    ängeln83 skrev 2009-07-10 11:01:22 följande:
    Dom här var väl lite coola va?www.babyshop.se/data/product/images/XL/3360_2...
    Supertuffa!!
    Hade varit perfa till Liam tror jag!

Heeej på er!
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 11:05:03 följande:

Ja de är deras första och sååååå efterlängtad!! Dom fick ju besked av läkarna att dom inte kunde få barn på naturlig väg, och kanske inte ens med hjälp då min syster har dåliga ägg.. Å nu när dom fått tid och tagit lån för behandling så blev dom gravida helt plötsligt på egen hand När ska din syster ha?
    Men ååå *får gåshud* Håller tummarna stenhårt att det går bra!! Vilken lycka!!
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 11:08:03 följande:

Jo men bara en liten stund ju Man får lessna i perioder vettu
    ja men jag mena' väl det, inte lessna heelt lixom
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-11 10:14:49 följande:
    Reatips!Busloppan ger ytterligare 20% rabatt på rean i webbutiken med koden Familjeliv
    Å där bröts min hoppingtorka
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-11 10:43:34 följande:
    Vad blev det?
    Miniapplestövlar och MiniNumph Knickers Någon som har stövlarna och vet hur måtten är? Är de normala så man kan t astorleken som han har i andra stövlar /gympadojjs ?
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-11 10:48:16 följande:
    Fiiint, de knickersen ser verkligen snygga ut! Vi har inte miniapplestövlarna, men däremot midiapplestövlarna från i våras och det borde väl vara samma mått? De är iaf normalstora, hon har samma strl som på andra skor.
    Jaa visst gör dom!! Dock är jag lite osäker, sitter så fint på Maia och Oliwer är ju ganska mycket rundare så kanske inte alls är hans modell Men men vi har panik ont om shorts!
    Jo är nog samma som midi hoppas jag iaf, tog den stl - blir nog bra
  • Fantastiska Skatt

Stackars stackars lilla Maia

Har du provat att ta bort lite socker istället? Föräldrarna till Lill kusinen fick rådet att ta bort godis, saft o dyl när han var så otroligt förstoppad då mycket socker kan göra att de blir just tröga i magen istället...
    Annars kan jag också rekommendera Sempers magdroppar som jag haft till Oliwer och glucos heter det va? Finns också på Apoteket, en sockerart som går direkt ner i tarmarna och lösgör men inte tas upp av kroppen. (?)

Hoppas hon får bajsa snart stackarn' lider med er

• Fantastiska Skatt
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:45:15 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-11 23:39:41 följande:
    Är det lactulos du menar? Det drack jag määängder av när jag var gravid.
    Precis, minnet svek en sekund
    Jasså?? Jag käkade kiwi tills jag kräktes typ.... Lactulos fick Oliwer länge länge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14