• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-09 22:23:41 följande:
    Åkej ni som har molo dojjorna.....storleks hjälp!!! Sonens fot är 16 cm nu. Enligt BoR sida så är 27=16.9 cm och 28=17.7 vilka skulle ni tagit då? Hans fot har växt 0.5 cm nu på våren/sommaren hittills.
    Jag skulle nog ta 27. De är ganska breda skorna.
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 22:33:54 följande:
    hmm vilket innermått har de i strl.24?? Det har Maia nu och de börjar bli svåra att få på. Fick hennes fot till 13,9cm igår.
    14,5 cm tror jag att de är.
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-09 22:38:05 följande:
    Stackars barn  Ja, säljer nu min favvo suit med pärlplattor, SORG! Men den började likna sommarsuit så det var på tiden! Konstigt att vi inte stött på varandra där, jag och Milla är ju aalltid där. Haha!
    Ja visst är det synd om honom. Det måste ju vara traumatiskt att inte ha haft några fina molosar

Ja, det var ju lite konstigt. Senast jag var dit var nog igår. Vi kanske springer på varandra någon gång där då De där små kläderna känns extra svåra att sälja, de är ju så söta ju!
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-09 22:50:45 följande:
    Ja, vi var alldeles säkert där igår också! (nej vi har inget liv, haha) Hoppas hon får in lite fler molosar snart! Idag fick hon nya Ida T.. Inte min favorit dock, men ändå kul med nyheter
    Jo, jag hoppas att hon snart får in fler och att hon får tag på allt som finns på min lista Nej, jag är inte heller något fan av ida t, men jag har faktiskt köpt den blå tröjan med elefanter åt sonen. Han är lite fascinerad av elefanter just nu.. Ni har visst ett liv. Att kolla in molosar är ju verkligen ett liv!
  • Milliz

Nu tycker maken att jag ska vara lite mer social... Natii natti tjejer!

• Milliz

Någon som vet om blankettunikan finns i baby någonstans?

• Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 20:23:32 följande:
    GodkvällMaia sover redan Helt slutkörd däckade hon och kusinerna nu. Jag fick givetvis ligga hos dom en stund vilket gjorde att jag nu också är jättetrött o inte orkar städa. Här ser ut som ett bombnedslag efter deras framfart hela dagen...Är väldigt orolig för Maia...hon har varit gnällig hela veckan och även nu idag emellanåt har man märkt att hon mår inte bra. Hon har inte bajsat sen i Lördags...jag har gett henne 2 doser Movicol idag (hon har fått varje dag sen i tisdags...) och satt på henne en blöja ifall det är så att hon kanske inte vill gå på toaletten o bajsa utan hellre göra det i blöjan. Jag ger henne helgen på sig...kommer det inte ut eller om hon blir sämre eller får feber så får det bli barnakuten och lavemanghelvetet igen. VILL INTE!! Då kommer hon säkert gå tillbaka till blöja igen och bli jätterädd för toaletten igen...åhhhhhh *SUCK*Sorry...behövde skriva av mig lite...shoppas det något???
    Hoppas att det ordnar sig för er! Vi har precis samma trassel med sonen. Det är inte kul alls.. Just nu har det gått bra i några veckor, men det vänder så fort igen. Vi får ge honom movicol varje dag, annars blir han förstoppad direkt.
  • Milliz
    kexchoklad skrev 2009-07-10 21:13:19 följande:
    Någon som vet om blankettunikan finns i baby någonstans?
    Ursäkta att jag tjatar, men är det någon som råkas ha sett den i någon shop?
  • Milliz
    Morty skrev 2009-07-10 21:43:08 följande:
    Det var väl någon som shoppat en hos toddler.se?
    Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14