Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-08 12:37:54 följande:
    ja det blir en rosa med luva och en lila utan luva... tänkte så att den lila är mörkare i färgen o mer praktisk på dagis därför blev den utan luva
    kommer dom göras både med och utan luva?
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:39:59 följande:
    jepp
    aaa kunde man beställa lurvar nu med ....måste genst mejla då...{#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:39:33 följande:
    Baby: Pins byxor med limegröna kantband strl 92  Badgesbyxor med röda kantband strl 92     Pojk: Warning moose tröja med orange kantband, print på hela tröjan strl 98 Regnbågslinne strl 104   Flick: Lila tunika med lila stjärnor lång ärm Rosa (korallröd) lurv med gula kantband strl 104 MED luva Lila lurv med limegröna kantband strl 104 UTAN luva Babuschka ryska dockor linne med pusselprint på ryggen strl 110 Badges linne med rosa/limegrön randig rygg strl 110 Badges leggings 116 Pussel leggings 116 Lila leggings med lila stjärnor (obs ej byxorna med den konstiga modellen ) 116 Rosa/limegrön randiga leggings strl 110 Pusseltröja print på hela strl 110 Babuschka/pussel rånarluva strl m Klänning med luva badges print strl 110 Klänning med luva usa print strl 116    
    fiina listan...tog du bara 104 i lurv till isabella har hon det nu? jag funderar på att gå upp till 110
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:47:00 följande:
    hon har 98 och 104 nu. hon har en röd i 110 men den är för stor nä de finns inte än
    aaa jag då ska nelly nog ha 110 faktiskt hon har ju 104 nu och dom sitter okej..men det känns helt sjukt med 5 lurvar i 104 {#lang_emotions_undecided} jag mejlade iallfall om 110
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:52:38 följande:
    till de med röda kan man ha den rödrandiga tröjan med lnapp o lila kantband. kolla bubblans gelleri ahh ok, ja nelly har nog större överkropp än isabel verkar det som ibland
    jo jag tror det hon har nedrans korta ben *hihi* hur gammal är din sötis nu ?
  • Mamma Kråkan

ååå fick precis super snabbt svar från underbara micke...han skulle slänga på lurvarna på min lista *me looov e*

• Mamma Kråkan

Hej hej tjejer kikar förbi en snabbis innan badning...

Idag kom fina paketet från LLM & så fick jag mejl om att  någon ångrat sin stjärntunika så jag får en ändå *wiiiehoo*

allt bra här?

• Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2009-07-08 19:18:10 följande:
    Hej! :D Tack för linnet som kom idag. Skickade du shortsen separat?
    Jaaps senila jag har ingen koll på sammpackning nu känns det som dom kom iväg igår {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan

Heeej heeej tjejer

• Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 21:32:17 följande:
    Halloj, shoppas det något skoj?
    noop fick lite kul post idag & väntar lite mer men annars så väntar jag på b&r.
    Själv?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14