Inlägg från: THEA och Grodan |Visa alla inlägg
  • THEA och Grodan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Helloooo, äntligen kom jag in på FL

Butte: Såg du mitt sms?

Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2009-07-24 00:08:13 följande:
    haha man vill alltid ha det som inte finns hon har en lila jacka (gamla lila) och regnbågsbyxor och sen ska hon ha en hummeloverall tror jag! köper jag en molo så blir det en turkos troor jag. köper jag en turkos jacka till lillebror så blir det nog en hallonoverall till isabel nää det har jag inte..
    Vad konstigt, jag skickade det vid 20 tiden, knasigt. Tur att jag kom in här till slut då
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2009-07-24 00:24:04 följande:
    hehe jag har fått det men inte sett/hört..
  • THEA och Grodan
    Duntoffla skrev 2009-07-24 00:29:08 följande:
    Hej tjejer!Tittar in och önskar trevlig helg/vecka! Imorgon bitt drar vi söderut!Sköt om er!kram
    Trevlig semester
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:37:02 följande:
    gulliga ni är tycker synd om isako som fixat med mat och sånt vi som skulle till llm först dessutom
    Och vi kan inte heller. Jag hade ett gallstensanfall inatt och har inte sovit alls och är groggi på värkmedicinen

Jag hoppas verkligen att hon inte har gjort en massa besvär för vår skull.  
  • THEA och Grodan

Hellooo

F****n vad jag hatar gallsten

Men annars är det bra Vad shoppas?  Är så dålig på att ta foto jusst nu, men får väl ta ett ryck och ta tag i det snart

• THEA och Grodan
    kexchoklad skrev 2009-07-26 14:19:54 följande:
    Hej!Usch för gallsten, det måste vara hemskt att ha det. Hoppas det blir bättre snart!Här shoppas inte mycket idag. Jag väntar på att lurvarna ska dyka upp.Är det förresten någon som vet om retroblomman kommer som hjälmis?
    Mmmmm, jag fick ju diagnosen i Onsdags efter en grytidig ambulansfärd till sjukhuset {#lang_emotions_undecided}  ambulansföraren frågade om det inte gör ondare att föda barn och jag svarade ärligt nej Gallsten är mycket värre enligt mig, känns ju som om någon kör en kniv i magen på en

Jag vill också se lurvar och mera nyheter, blev lite sugen på hummels overaller nu också Har en lila/orange i stl 98 men tror att den kommer att vara stor till Alex till vintern, så jag måååste nog köpa en overall i stl 92, och en röd jacka som passar till Katvig japan byxorna vi redan har {#lang_emotions_dreamer}
  • THEA och Grodan
    kexchoklad skrev 2009-07-26 14:30:02 följande:
    Jag blev utredd för gallsten för några veckor sen men det var inte det som tur var. Det kan ibland kännas som säger att någon sticker in en kniv i magen och vrider om, men nu har det varit bra ganska länge, peppar peppar. Jo, Hummels overaller är fina, men vi kommer nog att köra på Molos denna vinter. Japanbyxorna vilka är det?
    Gråa med "japanprint", svåra att beskriva så jag slänger in en bild

• THEA och Grodan

Jag vill också vara med, och Godkväll Inboxa summa och kontonummer så kommer pengarna asap ;-9

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love
    Alexander

• THEA och Grodan

Glömde ju stora tjejen {#lang_emotions_embarassed}

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander
    Oliwer
    Moa & Mattis
    Philippa & Matilda
    Hilda, Melker & Love
    Tilde & Alexander

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14