Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-13 14:23:45 följande:
    smurfen: uuunderbara lilla tara i bildis
    tack så söt Bia var i rååsa {#lang_emotions_kiss}och fina kombi med katvig och molo fåglar på söta isabel
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 15:16:33 följande:
    haha, kostar?
    ja du minns inte riktigt flera tusen var det i allafall  här är nummret så kan du ringa o fråga Leksakshuset i Karlshamn AB
    Tel. 0454-10381
  • Rååsa Smurfen
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 22:51:37 följande:
    Nämen, säg inte så där nu när jag nästan bestämt mig för en Molo! Är inte Molo lika smidig som Hummel eller? Vill ju ha en SMIDIG, SNYGG, LAGOM VARM, FUNKTIONELL overall... Ska det vara så svårt?!
    jag röstar på molo  {#lang_emotions_smile} är så nyfiken på de nya ,kommer byta ut min regnbåges overall , men behålla fina idat med flodisar ,hoppas det kommer nåt fint från molo
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 20:03:20 följande:
    Å här somnade Bubblis tiiiiiidigt idag, får se hur skoj denna kväll blir nu Alltså hur många lurvar kan man ha utan att klassas som helknäpp?   Var ligger gränsen för normalt antal per unge?
    jag har 3 st lurvar rosa ,lila ,turkos.Tycker man måste har i flera olika färger ,så man har en lurv som passar olika färgställning + 2 st vantfleece jackor och en vantfleece overall, o en idat fleece med flodisar. Sedan har jag en många andra jackor och kappor liite för många  än vad som är nomalt skulle jag tror  :D
  • Rååsa Smurfen
    Tasha78 skrev 2009-07-14 18:46:58 följande:
    jag har samma fundering
    ramlar in i tråden  mitt i natten som vanligt då alla ligger och sover ..
    så jag få roa mig själv utan sällskap
    Så jag sitter och läser tillbaka .
    Svarar på din fråga Idats regnställ ,har både fåglarna och flodhästarna gillar dem mycket ,mjuka och lätt att röra sig på ett smidigt sätt i dem
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:32:39 följande:
    Jag frågade han om han va redo att flytta, men han hasade bestämt in i garderoben igen   *envisa bralla*
      ha många hyresgäster här hemma som okså vägra att flytta 
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 14:18:25 följande:
    Det har ju varit på gång sen innan historien med denna förstoppningen...sen 3-årskontrollen på bvc då sköterskan tyckte att Maia inte betedde sig "normalt" och när hon ringde och pratade med dagispersonalen så spädde de på hennes misstankar och därmed ska det startas utredning.
    jobbig ,har med min son gjort många utredningar såå jobbigt tycke jag.På vilket sätt tyckte de Maia betedde sig onormalt ?
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 09:23:30 följande:
    Å men du e ju ytterklädes samlare åxå   *följer inte dig*

• Rååsa Smurfen
    maugu skrev 2009-07-15 18:25:29 följande:
    Trodde jag gjort något dumt--har nämligen fått 10 email
    konstig jag har bara fått ett
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14