• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-10 12:16:20 följande:
    Låter som en UUUNDERBAR semester... NOT!! *massor med styrkekramar*
    tack !  
    nä.. blir hemfärd här kan jag lova..!! barnen blir inte alls bråkiga när de inte kan va ute som d brukar..
    *suck*
    tack igen!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2009-07-10 12:19:18 följande:
    HA HA, guuuud sikken härlig semester Vi åker till västkusten imorgon, hoppas verkligen det blir fint väder, prognoserna verkar ju visa lite olika. Hoppas verkligen den där ryssvärmen kommer som dom pratade om. Här hemma är det ganska så ok väder idag, lite kallt men halv soligt o uppehåll.
    skulle inte ni till falkenberg?? det e bara nåågra mil härifrån, så ni vet ..
    kolla väderkanalen.se.. där kollade jag.. samma dag vi åkte, o så nu.. då har det ändrats..
    hoppas med att värmen kommer snart.. då åker vi kanske ner igen.. =))
    surt när man planerar saker så funkar inget alls.. bada i regn o blåst?? jo men visst..
    haha.. äta o packa här..!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-07-10 12:18:23 följande:
    Usch så trist!!! Förstår att ni åker hem. *kram*
    jo tack!!
    hemma kan det regna om det vill, men då har vi allt vi behöver..! plus massor med yta.. o riktig toa o dusch!!
    suck.
    surt på alla pengar bara som gick i onödan..
    jaja..
    sånt man får ta.. o jag som varit försiktig med mina inköp av kläder för jag ville hitta på nåt.. *surar*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-07-10 12:18:23 följande:
    Usch så trist!!! Förstår att ni åker hem. *kram*
    o tack förresten glömde nog skriva det mitt i allt sureri
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2009-07-10 12:19:18 följande:
    HA HA, guuuud sikken härlig semester Vi åker till västkusten imorgon, hoppas verkligen det blir fint väder, prognoserna verkar ju visa lite olika. Hoppas verkligen den där ryssvärmen kommer som dom pratade om. Här hemma är det ganska så ok väder idag, lite kallt men halv soligt o uppehåll.
    har du kollat prognoser nyligen?? vart isf?? *nyfiken* o när visade den att värmen skulle komma som du hade hört om?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2009-07-10 12:40:41 följande:
    Jag kollade typ igår men minns inte vart jag kollade. Där visade dom iaf värme o sol från söndag.
    hmm.. *letar* väderkanalen e ju från tv 4 tror jag..så borde va o lita på??
    men finns det liite hopp så. hojta till om du kommer ihåg vart du kollade =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

vader.aftonbladet.se/vaer.aspx&zoomlevel=5

vaderkanalen.se/
    här kollade jag innan, då visade de regn i 10 dagar, nu visar de sol sista dagarna? jag skulle ju hem ons-tor ändå va det tänkt.. *ska ju på metallica den 20:e !!*

dessutom skulle det enligt dom va sol med lite moln framför idag.. ?? det har regnat 2 ggr redan!! o blåser o e mörka moln!! kommer regna snart igen kan jag lova..!!
    hmm..
    verkar ju säkert o kunna kolla på sidorna när de ändrar efter en stund bara..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nä.. packar o åker hem.. om det bara ska va ev sol nån timme under nån dag o resten regn så struntar vi i det =))
    kanske e inne ikväll igen, nu ska vi äta lite o sen  åka =))

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hur eftertraktad e pärlplattor i knapptröja och body på t ?? nån som vet?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    mortillsju skrev 2009-07-11 19:38:41 följande:
    Jag blir så himla inspirerad av ert Traderande så jag har börjat samla ihop kläder från förra vintern som ska säljas *skönt*
    kanon!!
    bra o sponsra lite till nya kläder ju
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14