• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej igen

Har kollat på film och gråtot en skvätt, ska inte se såna där snyftare.
    Vad gör ni här? Shoppar ni?

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 21:33:55 följande:
    Jag e vråldålig på att välja ETT plagg
    Men vännen jag ska ju hjälpa dig, det fixar vi
  • jompa

Åhhhh om en timme kommer mina små troll in med båten och då är det snart här hos mig igen. Mamman har längtat massor.

• jompa
    lillronya skrev 2009-07-10 21:39:03 följande:
    Å vad mysigt!Var har de varit?
    De har varit på Gotland med pappan sen i måndags. Aldrig varit i från dem så länge förut.
  • jompa
    jompa skrev 2009-07-10 21:40:00 följande:
    De har varit på Gotland med pappan sen i måndags. Aldrig varit i från dem så länge förut.
    Ok jag saknar pappan oxå
  • jompa

Hej tjejer.

Bubblan: Var i dina trakter idag, Nacka Forum.

• jompa

Godmorgon alla.

Lugnt här än så länge.
    Sitter och funderar på om man ska lägga ut lite kläder på T. Verkar ju gå rätt bra där just nu.

• jompa
    lillronya skrev 2009-07-12 08:55:34 följande:
    Godmorgon!Ja här är det lugnt.Funderar också på T, men väntar nog lite ändå. Fegar lite.
    Ja det borde ju gå bra även i augusti när folk behöver kläder inför dagisstart.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:11:52 följande:
    Godkväll. Upptäckte att lekterapirummet hade en dator med internetuppkoppling så nu fastnade jag här såklart medans Maia leker lite Vi ligger inlagda...inget resultat ännu trots både Klyx och oljelavemang. Imorgon bitti blir det vattenlavemang. Efter klyxen skrek sig Maia fördärvad...det var hemskt. Hon knep med benen så självklart kom inget ut mer än klyxen som rann med ytterst lite bajs. Sen sov hon helt utmattad i 3 timmar efter det och nu har hon precis fått olja...så jag väntar på effekten. Hoppas F kommer och avlöser mig inatt för jag är helt slut efter denna dagen. Vill hem o duscha o ta på mig rena kläder också...har allt möjligt på mina byxor nu som inte luktar så gott...
    Usch det gör ont in ett mamma hjärta när man läser detta. Hoppas verkligen det släpper snart.
    Får ni inget med er hem som ni kan ge henne varjedag så hon aldrig blir så här hård?
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:18:35 följande:
    Movicol och lactulos har vi redan sen innan men nu ska vi ge henne 2påsar/dag istället för "bara" en med Movicol.Och strikt mjölkfri kost, inte minsta mjölkprotein...vi testade ju mjölkfritt ett tag förut o jag tyckte inte det blev någon skillnad men skadar väl inte att testa igen...
    Åh hoppas verkligen det hjälper, vet själv hur det är att vara förstoppad, det är inge kul alls.
    Och om det inte hjälper hoppas jag de har en alternativ plan för er.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14