• buffas

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kan ni kolla färgen coast på molos vinteroverall på ajabaja och se om ni tycker den ser turkos el blå???
    Hade som sagt en blå nu i vinter och skulle vilja ha en tukos

• buffas

Vilken webbshop har bäst utbud på Molo,har jobbat inatt och nu är jag såå sugen att shoppa lite nytt

• buffas

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-26 09:44:42 följande:

Säker!? Här e en sida till som säjer tvärtom... reimerland.com/butik/weddingdays.php
    Vi gifte oss för tre år sen och i våra fest häften så står det så min värdinna hade gjort häftet och hon har koll,men jag kan inte säga till 100%
  • buffas

Åh skulle betala nästa vad som helst för den ljusare gröna vinteroverallen från Molo såg den på tradera men i 80 och jag vill ha 86
    Ingen som vet om dom kan finnas nånstans???
    Skulle tro att det är från nån äldre årgång har kollat runt men hittar den inte så nu har jag tröst shoppat kläder för 2000:- på LLM!!!!!
    Vill haaaa!!!!!

• buffas
    Emmsan skrev 2009-07-26 12:49:18 följande:
    åhh den har vi.... äääälskar :) tror den är från 07 ?
    Åh blir så avundsjuk
  • buffas

Jag köpte den bruna velour dressen jacka o byxa,molo body blue cube check,Molo byxa midnigt tripple star och tröjan till med stjärnor på armarna,molo tröja edmund molo tröja cartoon och en Molo bodysuite....

Killen hade 80 på sin Molo polaris blå i vinter och den är fortfarande lite stor tror ni jag skulle kunna ha den gröna i 80 var den stor då 2007???? Ni som vet
    Vill ha den

• buffas

H I L L A skrev 2009-07-26 12:57:29 följande:

å ingen i 104 såklart ? attans jag som tänkte va liiiiite ekonomisk för en gång skull
    Japp den är det vill också ha
  • buffas

Har mailat säljaren och hoppas att den är stooor (overallen alltså)

• buffas
    Buttelina skrev 2009-07-26 13:26:29 följande:
    jag anade det

den gamla motsvarar en strl större. så den gröna på t motsvarar strl 86 i år
    Åh håller tummarna,tack alla för svar,ni är fantastiska i denna tråd att hjälpa Tusen tack till er!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14