• pipsa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-08-26 14:46:39 följande:
    Visst behöver Svea en till lurv www.sisukas.net/component/page,shop.product_d.../
    har ni shoppa därifrån? jag vart sugen nu till mina banr har bara hunnit skaffa mig en lurv än så länge. Gansks nu molo tokig
  • pipsa
    Quiet thoughts skrev 2009-08-26 15:16:49 följande:
    jag köpte med lurv där idag smittar av mig ^^
     ejätte sugen på också köpa en till hmm. Ligger priserna som här eller men med rea? inte riktig koll på vad dom kostar övera llt här. köpte min på t.
  • pipsa

Måste abra fråga ad tycker ni om nova star byxor?
    Jag älskar modellen på dom.
    Har köpt 3 par änså länge bara och 2 av 3 så har sömnen släpp på dom.
    Ska dom inte vara bra kvälite på?
    Har jag bara haft otur?

• pipsa
    lillronya skrev 2009-08-30 15:06:33 följande:
    Du har nog otur. Jag har och har haft ett antal NS och inga har gått sönder. Förrutom en söm på en ficka på ett par wct-byxor.
    misstänkte det också.
    e på ett par jeans som gått upp på och sen wct-byxor. fortsätter köpa ändå
  • pipsa
    snigelina skrev 2009-08-30 15:11:09 följande:
    Jag har haft många par och råkade ut för det på ett par. Då fick jag nya byxor+en mössa och fick behålla det gamla paret också
    Hoppas jag får lika bra ersättning

lillronya skrev 2009-08-30 15:13:48 följande:
    Men du måste ju säga till butiken du köpt de i så att NS har en aning om problemet.Klart man måste fortsätta köpa dessa fina brallor!
    vi var på väg till stan idag när jag märkte att ena paret också gått sönder när dottern hade dom på sig för andra gången. sömn som släppt. Så tänkte smita in i butiken men tråkigt så hade dom söndags stängt. Meilade dom så får se vad dom säger
  • pipsa

hej

undrar om nån vet hur minymo jackorna är?
    Känner itne till märket själv men dom e jätte f ina.

• pipsa

vad tycker ni om att om nån klädes plagg går sönder att affären ni köpt det i från bara syr i hop det bara och så klart med det?

• pipsa
    Buttelina skrev 2009-09-03 12:53:00 följande:
     hur har plagget gått isönder?? är det pga fabrikationsfel så hade jag inte godtagit det utan reklamerat plagget
    det va en sömn som släppt.
    Kändes inte bra osrkade inte börja tjafsa.
    Blir inte med shopping där i alla fall
  • pipsa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-03 12:54:39 följande:
    Jag gillar det INTE!!Det hände mig för nåt år sedan.. En Molo body släppte i en söm, jag skickade den till butiken sen kom den tillbaka med texten " jag har sytt ihop sömmen"...Butiken har väl rätt att åtgärda felet, men hallå!! Man syr inte hop en trasig body..
    nej det gör jag inte heller. va i för sig bara sömn som släppt men jag tyckte det inte kändes rätt att hon satte sig och sydde den.
    Enda hon sa ja det där fixar jag.
    hade mailat henne redan i söndags om saken att dom går sönder. för har sjuka barn mm så inte hade nån möjlighet ta mig ner.
    Fick inget svar så fixade barn vakt och åkte ner.
    När hon ser att jag tar fram byxerna jahaa de är du med byxorna.
    inte kunde hon ha mailat svar när hon ändå läste det.
    kanske överreagerar nu när det e dålig dag men.
    GRRRR
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14