Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-08-01 13:59:43 följande:
    Hej!Det var längesen! Allt bra?JAg skulle också jobbat i helgen men har VAB. E har feber..
    hej hej. ja det blir inte så mycket tid framför FL nu när jag börjat jobba. Allt är bara fint med oss.
    Jobbigt med sjukt barn...hoppas han kryar på sig snabbt.
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-01 14:19:06 följande:
    Nä det är klart. Ja han verkar piggare idag, så han är nog snart bra igen. Jag brukar sköta handlandet här. Gillar bara inte att köra ner till byn när jag har VAB. Men man måste väl få handla?Känner mej så skyldig. De har fått beordra in folk att jobba för mej nu.
    skönt att han är på bättringsvägen.

Visst är det lustigt att man ska behöva känna sig skyldig för en sån sak. Klart man måste få åka och handla fast man är hemma med sjukt barn.
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-01 14:24:58 följande:
    Oj det blev knas med citeringen! Ja det är märkligt det det där med skuldkänslor.Vi jobbar ju båda på helgen och då kan det ju bli såhär.... Nu har R kommit hem iaf så då tycker jag att jag kan köra och handla. Bäst jag gör det innan jag ångrar mej.
    ja skynda dig iväg nu innan du ångrar dig. Du gör inget fel...klart du måste få handla!!
  • FL Lisa

lillronya - gick matshoppingen bra? sprang du på någon jobbmänniska?

Duntoffla skrev 2009-08-01 18:06:17 följande:
    Hej girls! Nu är vi hemma efter en vecka på kusten. Vad har jag missat?
    hello! varit iväg på semester? har ni haft det bra?
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-01 18:18:07 följande:
    Ja det är så typiskt! Såg en från jobbet i affären, vet inte om hon såg mej, men det kvittar.
    typiskt!

jag sitter här och är grymt shoppingsugen men jag har verkligen inte fastnat för den här kollektionen från Molo så jag hittar inget att shoppa. Är bara sugen på gamla grejer som såklart är helt omöjliga att hitta.

Förresten visst har du NS harembyxor till E? vilken storlek har han?
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-01 18:23:54 följande:
    VAd är du sugen på av det gamla då? Ja E har harem i 86.
    har snöat in på molos flygplan (spitfire) och har insett att A skulle älska dom..men det verkar OMÖJLIGT att få tag på...
    sen måste jag ha Haremmbyxor..har hittat i 86 men tänkte att det kanske är lite litet...men jag kan inte hitta 92 någonstans.

Sen skulle jag vilja ha någon snygg lurv med foder i luvan men det är ju inte heller helt lätt att hitta...
  • FL Lisa

Jag förstår inte varför jag alltid måste ha allt först när det är omöjligt att få tag på...varför kan jag inte bara köpa sakerna när dom just kommit ut och finns i alla shoppar

• FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-01 18:30:21 följande:
    Molos flygplan har jag också jagat länge. Tokfina! Harembyxorna är superfina! Hur lång är A? E är nog snart 90 cm och 86 sitter hur bra som helst. Lurv med foder i luvan är svårt, ja... Får bli T då.
    oh..precis vad jag ville höra. A är ju bara typ 84 cm så 86 borde bli perfekta då..och såna har jag sett flera av
    maugu skrev 2009-08-01 18:30:33 följande:
    Då blir du nog lite avvis på Lillronya när det gäller flygplan Hon har numera en suit  i 92 i nyskick..och det där med att gilla motiven först lite senare-händer mig oxå och så får man leta som en galning...
    Ja då blir jag allt lite avis...fast allra mest önskar jag mig (eller ja till alvin då) en flygplanströja eller ett linne...men det kan jag nog se mig i stjärnorna efter.

Ja visst är det typiskt att man ska vara så seg jämt...och inte nog med att man får leta som en galning så blir det oftast riktigt dyrt också
  • FL Lisa
    lillronya skrev 2009-08-01 18:35:24 följande:
    Så här sitter de på E nu.
    då får det absolut bli ett par 86:or åt A också!
    maugu skrev 2009-08-01 18:35:33 följande:
    Jag har ett linne i 92 (eller 98)passar Gustaf som är 93 cm nu iallafall..lite tvättblekt förstås men fortfarande fint..kika i mitt galleri MOLOfavoriter..
    det skulle jag gärna kika på..men jag kommer inte in i ditt galleri
  • FL Lisa
    maugu skrev 2009-08-01 18:38:26 följande:
    prova nu-lade till dig..
    ja nu kom jag in...vilken härlig klädhög du hade fotat sjukt mycket snyggt där. Både utterlinnet och flygplanslinnet är ju grymt snygga.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14