Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God dag tjejer ....
    Gud har varit ute i regnet med Isak var en sväng på jobbet, kom hem nyss dyngblöta!
    Nu somnade han i mitt knä :) Haft en tuff dag, en massa cyklandes :)
    Men iaf fick hem fina "Hängselsuiten" från EjSikkeLej idag OJ vad fin men gud så stoooor stl. 56 var som ja 68/74 och jag som tänkte ta 62 tack för att du sa till innan -Liljan och Loppan- ;)

• CamillaJ

Vart hittar jag första suiten som therese1981 har från Molo på sin fina bild med molo lurven i BT ?

• CamillaJ

ingen som vet vart jag hitta suiten som Therese1981`s bebis har påförsta bilden i BT den molo...?

• CamillaJ
    Smultronhjärta skrev 2009-09-16 15:13:01 följande:
    Boris bus har den på rea i stl 56
    ÅH perfekt TACK!!! :)
  • CamillaJ

Fasen tryckte in den i varukorgen men vågade inte trycka av den va mycket tjejig.. försökte komma på vad en kille kunde ha till men äh hm blev helt fel.. eftersom jag inte vet vad som döljer sej i magen och har två killar innan så är risken stoor för en grabbis till.. få väl vänta då *Suck* ...

• CamillaJ
    Smultronhjärta skrev 2009-09-16 15:21:12 följande:
    Äh du kan ju alltid sälja den om den känns för tjejig och det kan ju faktiskt vara en tjej som guppar där inne Köööp säger jag-superfin ju
    MammatillO skrev 2009-09-16 15:23:37 följande:
    oj , jag har pussel från molo till en pojke och tycker inte cupsen känns för flickigt
    Ok !! Jag är såååå övertalad :)
    Det får bli en sån, kan ju säga att jag har mer rååååååsa här hemma ;)
    men mycket mycket både och också... hmmm bebis är inte större än ett äppel typ men den ha kläder så den snart måste ha egen garderob :D
    Det var ju dessutom rea på den också :)
  • CamillaJ

Köpte också Molo body butterflies och byxorna till det är så fiiiiint :D
    det funkar ju till både och ?!

• CamillaJ
    Therese1981 skrev 2009-09-16 16:34:26 följande:
    var.....
    Borisbus.se ;)

Åh när jag beställt såg jag byxorna från moonkids tycker att dom är fina men jaja få väl vänta med det då ... :)
  • CamillaJ
    Incommunicado skrev 2009-09-16 18:10:41 följande:
    jag har också en stoooor garderob, 5 lådor med molosar som väntar på dne lille grabben. Jag ahr haft många långa månader på mig att shoppa och en molosalg mitt i alltihop.
    Hehehe ja ... du vet vad det blir? En fördel..
    Hade jag vetat hade jag nog handlat dubbelt så mycket haha :D
    Dennis min kille vill inte att vi ta reda på att,
    men jag är så sugen men ok jag kan vänta ...
    :)
    Är nog mest för shoppandes skull jag vill veta
    men det går ju att sälja sen ;)
    Och jag kan inte riktigt bestämma mej för om det är en kille eller tjej..
    ha ju två killar innan så det känns som en grabb till
    men det kan lika gärna vara en tjej. Ja, bara att vänta och se..
  • CamillaJ
    Incommunicado skrev 2009-09-16 18:20:12 följande:
     talar jag med mig själv nu? köpte lite Nanoou idag på T också:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=97913...www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=97913...och IdaT regnställ (hopas säljaren är seriös...):www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=98351...
    Tänkte lägga på det regnsetet igår till Isak men gjorde aldrig det, Albin har ju det blå med flodhästar? Herre gud ha glömt vad det är på haha :)
  • CamillaJ
    Therese1981 skrev 2009-09-16 19:39:17 följande:
    god kväll =) la in lite bilder på Stella.... Kul nu när jag lärt mig lägga in bilder =)
    Hon är så fin !
  • CamillaJ
    Therese1981 skrev 2009-09-16 19:44:05 följande:
    TACKAR =) hur gick det med dina klädinköp köpte du från boris eller???? när ska du ha?
    Jodå jag handlade lite där :) Lite Molo !!
    Hmm håll i dej nu ;) jag ska ha i början av april ...
    japp du läste rätt ! Är tidigt ute förstår du hehe ......
  • CamillaJ
    Incommunicado skrev 2009-09-16 20:00:01 följande:
    stor risk för grabb ja. Jag var på könsul, så därför vet jag. Lättare köpa fina grejer då, jag köper mkt molokläder frör killar t ex. Men som du säger - man kan alltid sälja sen om det blir ett annat kön än vad man tror. Jag började köpa direkt när jag blev gravid ungefär, så köp på du.
    Ja det underlättare ju som sagt men får vänta till den dagen kommer när lillen vill ut så får vi se :)
    Man kommer ju vara mycket ledig då så man lär springa på stan..
    men det är så kul att handla redan nu. Och allt jag köpt funkar för både och.. förutom den råsa overallen småfolk den "lurven" så fiiiiiin men ska få tag i den gröna med så slipper jag oroa mej att den blir utan om det blir kille :D
  • CamillaJ

ÅH! Jag tycker det är så tråkigt att vänta på paket när man beställt något ..beställde från villervalla i lördags.. inget svar från dom ens :( sen borisbus hm igår okey det va inte så längesen men endån :) är ju så van med dom andra shopparna som bara ta en dag :)

• CamillaJ
    Greksmurfen skrev 2009-10-01 15:09:10 följande:
    =)...jopp på kosta outlet =).. köpt den till max i stl 86 tro ja det va för 199kr =) om du menar den stickade
    Ok var det längesen du var där?
    Hm behöver en liten än, men hur är dom i storlek?
    Små/stora normla?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14