Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Trunken--- söta söta lilla sötis i bildis {#lang_emotions_sunny} Gud va hon vuxit alltså!!

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Åhå!  Ännu ett köpnu idag ser jag {#lang_emotions_laughing}

Kan alltså fortsätta hoppa med gott samvete då

• RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 19:45:39 följande:
    Jag var ju bara tvungen att passa på nu nar jag inser att det inte kommer att finnas några muddbyxor som jag kan köpa till henne i höst juh *dumma Molo* Fikasuget är störst påkvällen Synd att ingen bakar godsaker här hemma Det kunde man väl lära upp 2-åringen att göra väl?
    Ja de va synd att de inte gjordes några större i höst, riktigt dumt av Molo   Här har vi dom ända upp till 140 till Bella *supermysiga ju*

Här bakas det gärna godsaker av de äldre barnen, men de mesta går inte att äta faktiskt {#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 19:50:31 följande:
    Visst är det en kul period (runt 10 eller nåt) då det ska bakas *ser ju så lätt ut när mamma gör det* och så smakar det urk
    Japp! det är 11:åringen här hemma som gäääärna bakar gott!! Som chokladbollar utan kakao för den va slut och annat lika "gott" {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    svischan skrev 2009-07-09 19:51:59 följande:
    får jag komma in hos dig så att jag kan svara *ber snällt*
    Välkommen in
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 20:02:21 följande:
    Förresten komer de där orangerandiga byxorna bli tokfina till lila tunikan med stjärnor. Hoppas det inte blir för mycket stjärnor i garderoben om jag köper den svarta klänningen med vita stjärnor.... den var fin den.
    Japp! Dom e kanonsnygga ihop *älskar* {#lang_emotions_heart}

Å nä!! Stjärnor kan man nästan inte ha för mycket av
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-09 20:10:18 följande:
    Det är så kul med vad man gillar och inte. Jag gillar mest kläder som är lite nedtonade, klassiska så. Men de små....va fan man kan ju tro att Molo skapades för dem. De älskar dessa kläder. Jag tycker väl om det mer och mer men barnen väljer alltid detta först och skrattar bara de ser kläderna. Så jag har bestämmt mig för att denna höst ska bara det köpas som de gillar själva. Jag visade två Molotröjor för M 3 år idag i butiken. Han lyfte inte ens på ögonbryndet så dem blir det inte (det var de har lite obegripliga printen) Jag inser att jag saknar lite djur i höst. Jag minns de underbara uttrarna till exempel. Dem gillade både M och jag *lång utläggningÄ*Förresten, gud så intressant det ska bli att köpa ytterkläder till dem på dessa premisser
    Lär bli hejdlöst grylligt o underbart i höst då med andra ord

Uttrarna e såååå fina fortfarande!! *älskar*
  • RååSa BuBBlan
    Tibell skrev 2009-07-09 20:16:53 följande:
    Hejsvejs. Jag brukar komma med lite stl frågor titt som tätt och får alltid kanon svar tillbaka. Nu kände jag att det kanske var dags att slänga in ett gäng bilder också =)Passar på att kolla om nån har sett molos sländ tröja ( tror den heter Regina) med rosa randiga ärmar i stl 92 någonstans. Känns som om jag letat överallt men hittar den inte !Tack på förhand!
    Tyvärr inte sett den i Sverige Men jag fyndade den i Danmark i morse på rea, sålde den för ett tag sen och saknat den sen dess

Skriker till om jag snubblar över den fina
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 20:17:41 följande:
    Köpte denna av henne. Så kallad ny.... Lapp saknas - Ok hon har inte skrivit att den finns men skriver man ny så..? Och den är SKITIG!!! Mat & Chokladfläckar över hela klännigen. PLUS tvättad minst en gång då den luktar sköljmedel.... www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-klanning-i-stl...
    Å gud så fin!!!

Men fy av henne att skriva NY om den är skitig OCH luktar tvättmedel!! {#lang_emotions_yell} Du betalde ju en del för den åxå så där är det dags å hävda sin rätt absolut!! Hon verkar ju ha en del neg åxå {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14