Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-12 23:47:25 följande:
    Får nog ringa imorgon och beordra hem henne. Farmor tycker att det är trevligt med sällskap.
    JA, du får nog göra det. Ja, kul att dom trivs ihop i alla fall
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-12 23:55:33 följande:
    Jag smyger i bakgrunden... var lite mkt allergisnack som jag är helt ovetande om Här finns inga allergier alls.
    Håller med, läste lite, men eftersom mina barn inte har allergier så känns det som om jag inte ska ge mig in i disskutionen.
    Hoppat ngt kul?
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-13 00:00:48 följande:
    Hittar inte på nåt kul alls.. fixade just glass och varma hallon till mig och sambon Mitt i natten liksom Shoppar inget alls just nu, måste sälja massa först. Det är FULLT i garderoberna..
    Mumsigt!! Måste också sälja, läängtar till slutet av augusti, då smäller det
    Måste ju kunna betala lååånga listan jag lämnade till mysgrodan
  • Raihana
    lillronya skrev 2009-07-13 00:07:00 följande:
    Smart!!Måste nog kopiera din idé där! JA det är svårt. Använder du det ärvda till henne? JAg är superdålig på det om det ska sparas först.
    Nyfiken! Vad har ni kommit på för smart ide?
  • Raihana

Butte: Plz får jag komma in till dig?

• Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:11:21 följande:
    oj är inte du inbjuden såklart du får!
    Jag jag har setat här och gråtit i flera dagar nu.....
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:23:44 följande:
    fixat haha jamen jag förstår din stora sorg känns det bättre nu
    MYCKET bättre!
  • Raihana
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:28:28 följande:
    smyger lite i kulisserna idag.. inte redigt på humör..
    Du är så välkommen ändå!
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:23:44 följande:
    fixat haha jamen jag förstår din stora sorg känns det bättre nu
    Åååh, vad jag ville ha garnbody suiten, men ingen växa låda!!! Du kan inte krympa den till 80-86?
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-13 00:33:47 följande:
    Samma här... Vill ha Molo nyheterna NUUUU!Plus att jag vill ha en personal shopper till Isak som kan hjälpa mig hitta plagg som är hans stil men ändå accepterbara bland grabbarna i skolan *suck*
    Nämen gumman då! Och lille sötfisen. Går han itne med på rött då. Och mörklila kan vara "killigt" tycker jag.
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:35:42 följande:
    har smågryn hört av sig? haha ja dessa dilemman jag upplever inte lammen som små.. större än de randiga tröjorna jag köpte av dig jag kan tumla den lite uuunderbara garnbollarna *älskar*
    Ja, dom är såå fina! Men 86 är fortf. stort, kör 80 nu.....så 92 känns ju mer som höst/vinter -10/-11......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14